TMWH Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Starter 12 november og man må holde seg til:Only use processors based on the Bloomfield (eg. Core i7 Extreme 965) core. Please attach a picture of your overclocking rig. CPU multiplier must be equal to or lower than X20 http://hwbot.org/competition/country_cup_2009?tab=stage 2 920, 940 osv. er tilatt i den delen=) Så herb urde vi klare og levere noe, vi må ham inn minst 3 scores..altså 3 personer=) Skal update første post litt. Med tanke på i7, kan jeg endelig bidra med litt scores! Satser på en runde me dice eller ln2 Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Da har jeg lagt ut mine resulteter med en Q9450. Ble 13.650Sec @3440MHz. Det er ikke _så_ bra, men alle monner drar Skal prøve å dra CPU'n litt lenger, men tviler på at den klarer mer.. Klokk litt mer, strammer timings og tweak systemet ditt litt så er vi oppe på topp 10! Lykke til Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Nope, holder ikke med bare han. 2 til utenom må også "levere" inn. Viktig og huske på den biten:) Så jo flere som bidrar jo bedre Endret 8. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Sorry my bad Som sagt, alle de med quad cores post en score asap! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 topp 10 lista er fylt opp engang:S Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Synd jeg bare har en E8500 @ 4.46 ghz da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er mange tester igjen:) Bare følg med og bidra der man kan Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Satsar på at det kjem ein runde for Core 2 Duo i alle fall... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Huff.. Her sitter jeg med en ganske bra Q6600 og 8GB PCZ PC9200, og to hovedkort som er mildt sagt udugelige i denne konkurransen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det har faktisk null og si siden topp 10 ikke er fylt opp, så hvis du kan kjøre superpi så kan du legge inn scores:) Så bare prøv, da mangler vi bare en person til:) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Så det rælet mitt er faktisk dugbart? Har et G-byte G33M-S2H med maksFSB på 1333MHz. Drar min Q6600 opp i maks 3GHz (+ litt til ser det ut til) Hva går konkurransen ut på, sånn ganske enkelt? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Kjør en runde av superpi 1M. Du må også laste ned CPUZ http://www.cpuid.com/cpuz.php Ta print screen med 2 cpuz vinduer åpne, et for cpu og et for memory. Disse må stå i bakgrunnen for Superpi 1m scoren. Ex: Endret 8. november 2009 av TMWH Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er det et spesielt "team" jeg skal velge når jeg registrerer meg, eller har ikke det noe å si? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Du vil vel komme opp som "Norge" sidan du er registrert norsk vil eg tru... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Du må regge deg og velge Norge som team:) "Hva går konkurransen ut på, sånn ganske enkelt?" Enkelt og greit og slå de andre landene, og i 2010 så skal de som gjorde det best konkurere imot hverandre etter det jeg har forstått. Og husk: sålenge du kan klokke og bidra med så er det goodie Lenke til kommentar
larsere Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Da har jeg lagt ut mine resulteter med en Q9450. Ble 13.650Sec @3440MHz. Det er ikke _så_ bra, men alle monner drar Skal prøve å dra CPU'n litt lenger, men tviler på at den klarer mer.. Klokk litt mer, strammer timings og tweak systemet ditt litt til. Lykke til Takker, jeg bruker et par Crosair CM2X1024-6400C5DHX med standard timings på 5-5-5-18, jeg kjører de på 5-4-4-12. Skal prøve om de går lavere. Hva hjelper egentlig 1T/2T for ? Har god tid til litt mer tweaking i mårra ;P: Kom igjen, hele Norge trenger deg ! Vi må sette grunnlaget før i5/i7 gutta kommer Håper det blir litt mer engasjement i denne konken rundt C2Q... Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Er det noen regler som sier at en ikke kan deaktivere kjerner på q-serien? Edit; Late meg, ser ikke slik ut nei. Vi må nå hvertfall få til 3 brukbare resultater. Har desverre ikke noen q-prosessorer liggende selv, men skal prøve å bidra når det kommer til AMD, i5 og i7. Endret 8. november 2009 av _sindre_ Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Da har man regget seg. Da skal bilder kommes opp snart. Hvis man scorer høyere senere, er det mulig å laste opp ny score? (innen "deadline" ofc) * Any single core processor Tells P4 med HT hvis man deaktiverer HT i BIOS? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Regner nesten med at den teller selv om du har ht aktivert, det er likevell en enkjerner, på samme måte som en sier at i7 har fire kjerner (og 8 tråder). Lenke til kommentar
larsere Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) P4 er jo uansett enkjerna, med eller uten HT. HT er jo bare en virtuell extrakjerne for bedre fordelig av arbeidsoppgaver i kjerna, men ville vel uansett deaktivert HT om man skal klokke. Edit: Slått av _sindre_ Endret 8. november 2009 av lars_era Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå