Nassuz Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg fikk error,mulig forde jeg installerte win server på 4ghz Klokka ned til 3800mhz...fortsetter... går det så går det.. "No rest for the wicked" Jeg får muligens bare en sjangse på 4,1-4,2ghz... satser allt,har ikke lyst å poste den jallascoren fra tidligere i dag... ..klokka går... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Og der var SuperPi ferdig installert... Så var det berre å sette i gong... Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Hvis du har en dårlig prosessor blir du nok ikke ferdig før tida Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Eg er fullt klar over det... Det er ein Athlon 6000+, som eg faktisk aldri har prøvd ut skikkeleg før, så vi får sjå korleis det går... Loop 1 finished på 1 min og 16 sek... Det kan jo gå, det... Kanskje... Edit: Var det krav om bilde av riggen eller noko? Endret 25. november 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Eg er fullt klar over det... Det er ein Athlon 6000+, som eg faktisk aldri har prøvd ut skikkeleg før, så vi får sjå korleis det går... Loop 1 finished på 1 min og 16 sek... Det kan jo gå, det... Kanskje... Edit: Var det krav om bilde av riggen eller noko? Helst bilde av riggen.. Jeg er ferdig, bare tull av meg å bruke så masse tid på halvferdige tweaks og løsninger når jeg har ny hw som skulle vært testa først. Blis skjelden noe bra av det. Jeg prøvde ihvertfall...det skal jeg ha Nå i Vantage AMD skal jeg bruke fasekjøler....etter jeg har brukt et par dager på å bli klok på dette hk,det klokker ikke i nærheten av mitt forrige og akoratt samme Gigabyte hk (GA MA770T UD3P) Mulig det er en grunn til at det lå på demosalg på komplett..hehe Skulle hatt et Asus M4A79T DLX for denne 32m runden,det kortet er konge på spi32m Får vel poste min jallascore,den eneste jeg fikk kjørt ferdig....damn Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Da var mine to bidrag postet, selv om begge er noe gammelt ræl. Dessverre de eneste AMD-riggene jeg har Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Neeei! Der var den stengt, gitt... Rakk det akkurat ikkje... Jaja, var vel ikkje mykje til score uansett. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Neeei! Der var den stengt, gitt... Rakk det akkurat ikkje... Jaja, var vel ikkje mykje til score uansett. svarte...samma her,og klokka mi var 23.57 når jeg posta?!! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Mi og! Det må vere juks! Dei har sikkert overklokka klokka... Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 ..lol.. Tror nok spi32m vinnerne Romania har samarbeidet veeeldig close med hverandre. 3 tider fra 3 av gutta er innenfor 2 sekunder!! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Så var det neste stage då, med meir AMD... Tvilar på det blir noko å laste opp, dog. Vantage med 8500? Edit: innlegg nr. 1600 Edit2: Og så var det visst berre ATi også. Jaja, då er det utelukka. Endret 25. november 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 5 runde er wPrime32m med en native singlecore. Celeron 4xx-serien til Intel + Athlon LE-serien til AMD burde funke greit, og seff Sempron 140 også. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Da har jeg prøvd meg på en FX55-score. Ble NESTEN 40 blank Ikke så hakkende gæærnt på en 4,5 år gammel chip Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 ... 38.938 på FX57 http://hwbot.org/compare.do?resultId=928504 Denne kan vi faktisk ta poeng på, hvis folk får ut fingern! Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hmm.. må kansje se om jeg finner tid til å presse ut en wprime... kommer nok ikke under minuttet, men alle monner drar... Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 1.01.5sek Alle monner drar Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da trenger vi en til.. for vi får vel ikke uttelling for at du har to resultater med forskjellig hardware knopflerbruce? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg skulle gjerne bidratt, men har ikke noe singel-core hw tilgjengelig. Selv laptopen har to... Om jeg ikke kan kjøre en runde på en pc i hyper-v Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da trenger vi en til.. for vi får vel ikke uttelling for at du har to resultater med forskjellig hardware knopflerbruce? må være 3 personer desverre Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Da trenger vi en til.. for vi får vel ikke uttelling for at du har to resultater med forskjellig hardware knopflerbruce? Da hadde vi vært på 39.3s elns Men nei, det er ikke lov. Endret 6. desember 2009 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå