Gå til innhold

Test: Asus Radeon HD 5770

Anbefalte innlegg

Så det :)

nei, prøvde og kutte kun nødvendige finner. men det er for mye i veien. Prøvde og bøye bøye det til. men det gikk ikke så prøvde jeg og bare frigjør det ene varmerøret så bøye med det ble mest bare jalla, så klipte jeg :)

men tror det blir bare knotete. er best og kutte. den ene DVI kontkten som er problemet da varmrøret kræsjer med den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så det :)

nei, prøvde og kutte kun nødvendige finner. men det er for mye i veien. Prøvde og bøye bøye det til. men det gikk ikke så prøvde jeg og bare frigjør det ene varmerøret så bøye med det ble mest bare jalla, så klipte jeg :)

men tror det blir bare knotete. er best og kutte. den ene DVI kontkten som er problemet da varmrøret kræsjer med den

Ja, riktig, er jo "to etasjer" med tilkoblinger på 5750, det er det jo ikke på 4770.

AtW

Lenke til kommentar
Konklusjonen baserer seg nok på at 5770 ikke yter bedre enn 4870, og 4870 koster ikke mer.

4870 har ikke DX11 da, og det kan vel ha noe å si for ytelse i fremtiden. 5770 har samme ytelse som 4870, men er mer "fremtidsrettet" hvis man ikke skal bytte kort de neste 2-4 årene, eller hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...