Gå til innhold

Retrive hacket account

Anbefalte innlegg

Hei, min account har blitt hacket. :no:

Og jeg har sendt inn et webform med iden min og opplysninger.

Noen som har erfaring med hvor lang tid dette tar? Jeg sendte inn på onsdag, og fikk veldig kjapt itlbake en mail der det sto jeg muligens hadde trojaner eller virus. Og de ba om litt mer info: hva slags nummer jeg hadde på gamecardet/kredittkortet

Men etter det har det stått stille, noen som har peil på hvor mange dager det pleier å gå nå?

Og ja, jeg har ikke skrevet inn info på en av de utallige scammer maila :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Få tilsendt nytt passord, logg inn og send en ticket. Går ca 3-4 dager så har du alt tilbake.

Ja, men problemet er at på et eller annet vis så er mailen forandret... Jeg har ingen aning hvordan fordi jeg har ikke bekreftet det på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Få tilsendt nytt passord, logg inn og send en ticket. Går ca 3-4 dager så har du alt tilbake.

Ja, men problemet er at på et eller annet vis så er mailen forandret... Jeg har ingen aning hvordan fordi jeg har ikke bekreftet det på noen som helst måte.

Japp, det er problemet. De kan forandre mailen uten hemmelig spørsmål/svar nå :(

Lenke til kommentar

Send in bilde (foto eller scan) av ID (bankkort, førerkort, pass) til [email protected], legg til tekst der du forklarer saken (at du har blitt "hacket").

Så etter det er gjort RINGER du billing support på nr 800 12 277 (gratisnr) - de snakker engelsk. Forklar saken. Så ber de seg sende kopi av ID - si at du allerede har gjort det, og si hvilken mail du sendte fra. Etter det skifter de mail tilbake til den opprinnelige, og du har kontoen din.

Lenke til kommentar

Huff.. Jaja, håper virkelig jeg får den tilbake om ikke lenge.

Har ikke spilt på wow på 4-5 måneder nå, og har virkelig lyst til å oppleve spillet igjen :roll:

Spilte Aion en stund nå, men det ble bare for kjedelig dessverre.

Gief back my account now! :ph34r:

Nå er det jo for kaldt til å være ute og^^

Nå fikk jeg en mail av blizzard -"Blizzard Support Customer Satisfaction Survey"

I alle dager.. Jeg har ikke fått noe info om accounten min? Så sender dem ut dette?

Endret av dumming
Lenke til kommentar

Har sendt inn alt det der.

Men, gud.. Det går ikke ann å ringe dem i dag tydeligvis - for mye trafikk og de lar deg ikke stå i kø en gang.. Fantastisk, da ble det nok en wow fri helg (heldigvis) :D

Og idag mandag har jeg blitt havket iigjen - søkt gjennom pcen min, men nget keyloggers irus etc. Og telefon supporten til blizz funkerf orsatt ikke. hurra..

Endret av dumming
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...