ZERO6237 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Etter noen uker med slit med den nåværende routern jeg har(av og til så nekter den å gi meg en ip addrese, og Xbox Live funker ikke på den), har jeg bestemt meg at jeg skal kjøpe meg en ny router. Krav: Stabil, god rekkevidde, enkel å sette opp. Jeg har sett på en D-Link DIR-635 RangeBooster N 650 og lurer på om den er noe bra? Gjerne kom med noen anbefalinger. Takk for svar på forhånd. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 DIR-635 er en av de mest stabile routerne i den prisklassen. Har selv brukt den mot PS3 uten problemer. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 DIR-635 er en av de mest stabile routerne i den prisklassen. Har selv brukt den mot PS3 uten problemer. ok, da skal den bestiles. Men kan jeg bytte ut "internett" routeren jeg fikk i fra telenor leverandøren med denne? Eller må jeg bridge "internett" routeren til DIR-635? Btw har Telenor Wimax nett. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvis det er modem i routeren fra Telenor så må du nok beholde den. Du kan trolig bare plugge DIR-635 rett i en av portene. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nei, det du har er et såkalt multimodem, der den fungerer som både ruter og modem. Før du kobler til 635, få pcen koblet til modemet. Gå til http://10.0.0.138/ og se på denne guiden videre. Etter du har satt den i bridge kan du gjøre som l7dfa.com sier, koble den til i en av ethernet portene og sette opp ruteren etter dine behov. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Han har Wimax (radiobredbånd), så det er nok ikke en 546i han har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå