Gå til innhold

Komplett Superweekend-tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

De besvarer i alle fall ris noe ingen andre har gjort så langt. Det var mitt poeng. Så får vi se hvor lenge det varer.

Ikke noe vondt om DustinHome for de er et fantastisk supplement for salg av Hardware, men vi får se hvor lenge det varer.

Forøvrig så klarer jeg ikke helt se hvorfor Komplett visstnok er så dårlige på slike besvarelser, jeg er omtrent daglig i kontakt med Komplett, og får enten svar innen en time eller dagen derpå (Visst jeg sendte Mail sent). Jeg er litt tilbakeholden iforhold til hvor seriøse mailer folk sender og om de i det hele tatt tar initiativ :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
111,- i frakt for et headsett var nå veldig mye... :p

Er det estimert, eller når du er innlogget >til kassen og ser ulike fraktmåter?

 

Har da mottatt større gjenstander enn et headsett og bare betalt rundt 80 kroner. :hmm:

 

Varier om det er Posten Service-pakke eller Tollpost MyPack som har rimeligste frakt. Velg forskuddsbetaling m/kort så er ytterligere kroner spart.

Lenke til kommentar
De besvarer i alle fall ris noe ingen andre har gjort så langt. Det var mitt poeng. Så får vi se hvor lenge det varer.

Ikke noe vondt om DustinHome for de er et fantastisk supplement for salg av Hardware, men vi får se hvor lenge det varer.

Forøvrig så klarer jeg ikke helt se hvorfor Komplett visstnok er så dårlige på slike besvarelser, jeg er omtrent daglig i kontakt med Komplett, og får enten svar innen en time eller dagen derpå (Visst jeg sendte Mail sent). Jeg er litt tilbakeholden iforhold til hvor seriøse mailer folk sender og om de i det hele tatt tar initiativ :)

ja for gi prioritet til de som kjøper mye og de har mye kontant med ville de jo virkelig vært første i verden som gjorde.

[ironi]for det gjør jo ikke alle bedrifter allerede[/ironi]

 

personlig har jeg positiv erfaring med selve mail/telefon supporten deres, men teknikerene som tok sakene rent fysisk har vært det jeg ville regne som direkte inkompetente eller utrolig late og bare satt igang uten lese på feilmelding eller vedlagt dokumentasjon.

så kjøper ikke noe fra komplett jeg ikke kan ta servicesaken direkte med levrandør/produsent.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Jeg har motsatt erfaring, men så er det noen år siden sist jeg hadde en retur-/servicesak inne hos Komplett.

 

Men på den andre siden ble jeg "lurt" av en supportperson til å kjøre angrerett på noe jeg skulle tatt på kjøpsloven (vesentlig mangel ved varen elns, et MSI GF6800-kort). Siden den gang har jeg holdt meg unna Komplett.

Lenke til kommentar
Personlig har jeg positiv erfaring med selve mail/telefon supporten deres, men teknikerene som tok sakene rent fysisk har vært det jeg ville regne som direkte inkompetente eller utrolig late og bare satt igang uten lese på feilmelding eller vedlagt dokumentasjon.

så kjøper ikke noe fra komplett jeg ikke kan ta servicesaken direkte med levrandør/produsent.

Jeg sikter også kun til Mail/Telefon-supporten. Hvor kompetente medarbeiderne er der, skal jeg ikke legge meg bort i, men jeg kan ihvertfall si meg enig i ditt utsagn :)

 

Dette virker mer som en propoganda fra din side, siden du antyder at medarbeiderne ikke er av de mest kompetente når det gjelder support, så dropper du hele bedritften? Virker for meg litt snevert når det også kun gjelder support over disken.

Lenke til kommentar

tja propaganda? at de har inkompetente teknikere er vel nesten deres egne feil.

i totalt 0 av mine rma/returer har de klart fikse feilen på første forsøk, i samtlige var feilen detaljert forklart i feilmeldingene samt utskrift av diagnostics vedlagt i esken.

 

at de svarer greit på mails/telefon hjelper ikke meg mye om de som tar over idet varen blir sendt inn ikke kan jobben sin.

Lenke til kommentar

skal bestille deler til ny i7 på i dag, venter med bestille til jeg ser superweekend tilbudene i tilfelle det kommer noen pene kabinetter til ok pris :D

ellers blir det spare noen hundrelapper og bruke annen butikk, men med grei pris på kabinett blir komplett billigst.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...