Giallorossi Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 De besvarer i alle fall ris noe ingen andre har gjort så langt. Det var mitt poeng. Så får vi se hvor lenge det varer. Ikke noe vondt om DustinHome for de er et fantastisk supplement for salg av Hardware, men vi får se hvor lenge det varer. Forøvrig så klarer jeg ikke helt se hvorfor Komplett visstnok er så dårlige på slike besvarelser, jeg er omtrent daglig i kontakt med Komplett, og får enten svar innen en time eller dagen derpå (Visst jeg sendte Mail sent). Jeg er litt tilbakeholden iforhold til hvor seriøse mailer folk sender og om de i det hele tatt tar initiativ Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) 111,- i frakt for et headsett var nå veldig mye... Endret 27. november 2009 av nerikk Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 111,- i frakt for et headsett var nå veldig mye... Er det estimert, eller når du er innlogget >til kassen og ser ulike fraktmåter? Har da mottatt større gjenstander enn et headsett og bare betalt rundt 80 kroner. Varier om det er Posten Service-pakke eller Tollpost MyPack som har rimeligste frakt. Velg forskuddsbetaling m/kort så er ytterligere kroner spart. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 betalte 97 eller noe i frakt for headset og mus Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Joda, posten servicepakke og tollpost har sammme pris, men det kostet 111,- med kortbetaling. men men sparte meg 100 kroner på headsettet uansett Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg må levere tilbake et headset idag pågrunn av at høyre øre are "løsnet" fra hverandre, har fått godkjent retur ordningen. Tar det lang tid før jeg får eventuellt et nytt headset? (Dette var av typen Steelseries H2v2) Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) De besvarer i alle fall ris noe ingen andre har gjort så langt. Det var mitt poeng. Så får vi se hvor lenge det varer. Ikke noe vondt om DustinHome for de er et fantastisk supplement for salg av Hardware, men vi får se hvor lenge det varer. Forøvrig så klarer jeg ikke helt se hvorfor Komplett visstnok er så dårlige på slike besvarelser, jeg er omtrent daglig i kontakt med Komplett, og får enten svar innen en time eller dagen derpå (Visst jeg sendte Mail sent). Jeg er litt tilbakeholden iforhold til hvor seriøse mailer folk sender og om de i det hele tatt tar initiativ ja for gi prioritet til de som kjøper mye og de har mye kontant med ville de jo virkelig vært første i verden som gjorde. [ironi]for det gjør jo ikke alle bedrifter allerede[/ironi] personlig har jeg positiv erfaring med selve mail/telefon supporten deres, men teknikerene som tok sakene rent fysisk har vært det jeg ville regne som direkte inkompetente eller utrolig late og bare satt igang uten lese på feilmelding eller vedlagt dokumentasjon. så kjøper ikke noe fra komplett jeg ikke kan ta servicesaken direkte med levrandør/produsent. Endret 30. november 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har motsatt erfaring, men så er det noen år siden sist jeg hadde en retur-/servicesak inne hos Komplett. Men på den andre siden ble jeg "lurt" av en supportperson til å kjøre angrerett på noe jeg skulle tatt på kjøpsloven (vesentlig mangel ved varen elns, et MSI GF6800-kort). Siden den gang har jeg holdt meg unna Komplett. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Personlig har jeg positiv erfaring med selve mail/telefon supporten deres, men teknikerene som tok sakene rent fysisk har vært det jeg ville regne som direkte inkompetente eller utrolig late og bare satt igang uten lese på feilmelding eller vedlagt dokumentasjon.så kjøper ikke noe fra komplett jeg ikke kan ta servicesaken direkte med levrandør/produsent. Jeg sikter også kun til Mail/Telefon-supporten. Hvor kompetente medarbeiderne er der, skal jeg ikke legge meg bort i, men jeg kan ihvertfall si meg enig i ditt utsagn Dette virker mer som en propoganda fra din side, siden du antyder at medarbeiderne ikke er av de mest kompetente når det gjelder support, så dropper du hele bedritften? Virker for meg litt snevert når det også kun gjelder support over disken. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 tja propaganda? at de har inkompetente teknikere er vel nesten deres egne feil. i totalt 0 av mine rma/returer har de klart fikse feilen på første forsøk, i samtlige var feilen detaljert forklart i feilmeldingene samt utskrift av diagnostics vedlagt i esken. at de svarer greit på mails/telefon hjelper ikke meg mye om de som tar over idet varen blir sendt inn ikke kan jobben sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Ser komplett planlegger å legge ut http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=573674 i dag. Driver å tester 2 philips spillere for http://www.anythingbutipod.com/ nå så om komplett vil være snille og gi et realt(!) avslag på denne i helga får jeg enda en å teste Endret 4. desember 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) skal bestille deler til ny i7 på i dag, venter med bestille til jeg ser superweekend tilbudene i tilfelle det kommer noen pene kabinetter til ok pris ellers blir det spare noen hundrelapper og bruke annen butikk, men med grei pris på kabinett blir komplett billigst. Endret 4. desember 2009 av cruzader Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) kikket innpå superweekend kategorien nå. lå spesielt et pent Zalman Z-MACHINE GT1000 Titan der blandt tingene, montro om dette er varene for helgen? må finne meg hk/cpu/ram/psu og pent kabinett så er det makeover for pcn nå Endret 4. desember 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det er nok varene for helgen ja Men de har ikke ordnet avslaget enda ser det ut til. Lenke til kommentar
Komplett-Marius Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hei! Beklager at det ble litt sent i dag - litt tekniske problemer med å få rabattert. Har satt rabattene nå, så de bør snart være aktive! Håper dere finner noe som faller i smak! Marius Endret 4. desember 2009 av Komplett-Marius Lenke til kommentar
tryll Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er en del priser det ikke er rabatt på ennå, når forventes det å væra på plass? Lenke til kommentar
Komplett-Marius Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det synkroniseres med intervaller på ca 20 minutter, så det ser ut som om jeg har bommet akkurat på en synkronisering. Det burde være aktivt veldig, veldig snart. Hvis ikke forutser jeg en telefon til vår IT/Drifts-avdeling. Marius Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 mange varer og få rabatter ja Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 40 min siden nå og enda ikke i orden. Er vel bare å sette igang feilsøkinga med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå