Gå til innhold

Komplett Superweekend-tråden

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Jeg har en Zen Micro mp3 spiller som jeg er ganske fornøyd med. :)

DEt jeg egentig er på jakt etter, er en UPnP klient som jeg kan bruke mot MythTV'en min. Men kun dersom jeg finner en ok en, til rett pris. Jeg gidder ikke bruke for mye penger på en slik en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Black friday" i USA i dag. Får håpe komplett adopterer litt av den tradisjonen og setter opp noen reale tilbud i dag

De burde virkelig komme med gode hardware tilbud på god hardware, eller så går pengene mine et annent sted. Uansett klarer vel ikke komplett slå av nok til at jeg biter på :p

Lenke til kommentar
Altfor lenge siden jeg har kjøpt noe stash, men siden jeg egentlig ikke trenger noe så ble det bare: Logitech® Cordless Wave Keyboard til 199.-

Det gjorde jeg også, det kom i dag. Jeg ble positivt overrasket, det føles og ser ut som et mye dyrere tastatur. Jeg får håpe at bokstavmerkingen varer litt lengre enn det jeg er vant til fra svarte tastatur.

Lenke til kommentar
Ja, det er mye av mus, tastatur og MP3-spillere :p Bra tilbud for de som har bruk for slikt, men for oss som gjerne har litt "gadgets" fra før og handler jevnt fra slike butikker blir det for kjedelig.

Helt enig, trur jeg har rundt 5-6 mus kjøpt 2 site åra (samler som nevnt, 3 som aldri er pakket opp) og like mange tastatur. MP3 spillere ligger det også rundt om kring her :p

Lenke til kommentar
Mus og tastatur er fine julegaver - slik tenker nå jeg om det :-).

Vi tok også med en del aktuelle spill, for de som er interessert!

Sant det, flotte tilbud er det!

Men de treffer ikke meg så godt når jeg har benyttet meg av lignende hos dere for ikke så mange ukene siden.

Blir nok en mus til meg i Julegave, tipset søster om en billig en på deres superweekend nå.

Dere har jo fått en ny konkurent blandt nettbutikkene som er meget gode på pris og service. Noe som gjør at man kanskje handler produkter til "fullpris" og på tilbud der istede ;)

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Fikk musa jeg spurte om forrige helg, men ikke så godt tilbud jeg hadde håpet. 20 kr under dustinhome sin pris, skal sikkert bestille noe på sistnevnte før jul så da venter jeg heller- sparer porto. DiNovo var fin pris, men bestilte trådløst tastatur forrige helgetilbud >.<

Lenke til kommentar

Er jo lov å drømme i alle fall. Skjer nok ikke. Eneste som tar imot ris og ros er Dustinhome. NetShop besvarer kun ros og Komplett hiver inn ett innlegg i måneden. Pixmania svarer slik det passer dem. Nei, skål for Dustinhome som har baller (med hår) til å stå for det de driver med! Personlig blir jeg kvalm av butikker som henger på forumet som ignorerer ris og kun svarer når det er penger i lufa (host, NetShop, host).

Lenke til kommentar

Fantastisk konpsirasjonsteori. Ikke for å slå ill på bålet, men hvis du ikke har lagt merke til det så har DustinHome lagt igjen færre og færre innlegg med tiden. Jeg er også entusiastisk når et nytt (Og seriøst firma) kommer på banen, men det får være grenser til lovprising, de har ikke eksistert lenge på denne siden av grensa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...