cruzader Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 de verbatim platene var ikke så ille, synd de ikke har samme på dvd. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 De er ikke helt stødig i prosentregning.. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 kanskje jeg kan bytte matteundervisning mot samme tilbud på dvdr Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 De er ikke helt stødig i prosentregning.. Før-prisen der er vel fra forrige gang kabinettet var på tilbud. Utregningen -72% er dog riktig hvis man tar utgangspunkt i vanlig veil. pris som hos Komplett er kr.1145 og ellers rundtomkring 1100-1200 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) ser på komplett nå at de spionerer på simen! Endret 6. november 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Komplett-Marius Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 For to uker siden la komplett ut 5 eller 10pk BD-R (blu-ray) til 49 kr stk. som weekendtilbud etter lunsj på fredagen (husker ikke helt hvilken pakke det var). De forsvant fortere enn man fikk trykket på "Kjøp". Var det en tabbe eller noen som bare var j**** rask på trigger fingern? Hei, Tenker du på for en uke siden da vi solgte 400 stk DVD-R for 99,- ? Det var et tilbud vi kjørte ut til våre Facebook-venner i forbindelse med at vi vant tittelen "Norges beste bedrift". Vi hadde også med noen Blu-Ray-plater på Superweekend for noen uker siden, kan godt stemme at det var for 49,-. Hyggelig at dere er fornøyde med Superweekend, vi syntes det er kjempemoro hver helg! Angående feilen med prosent har Mekkus helt rett, rett og slett en litt blunder fra vår side når vi skrev førpris. //Marius Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 rack kabinetter til samme rabatten så skal jeg kalle opp min førstefødte etter deg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 ser på komplett nå at de spionerer på simen! Hehe Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Slo til på en ny pc i deler nå når jeg fant godbiter som seasonic psu og aplus kabinett på superweekend tilbud Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Æsj, jeg ser at de har enda bedre tilbud på Silverstone SST-CW02S Crown Sølv nå. Jeg betalte 1845 kr sist de hadde den på superweekend, men nå er den avatert til 1495. For bruke angreretten min og kjøpe den på nytt med den lave prisen. :!: Stå på Komplett, dere har hatt mange fine tilbud i det siste og jeg har benyttet meg av flere av de. Jeg vil samtidig skryte av dere og si at jeg fortsatt har til gode å oppleve noe tull i forbindelse med forsendelser og reklamasjoner. Også er det ganske praktisk og rimelig etter dere åpnet pick-up location i Oslo, selv om staten "lopper" meg for bompenger begge veier Endret 6. november 2009 av Lypsyl Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Mye bra denne helgen også, men detsverre litt for lite av det jeg trenger.Har liksom ikke brukt for så mange kabinetter og strømforsyninger. Kunne tenke meg ene musematta til 15 kroner, men blir ved ønsket. Gidder ikke betale masse i frakt for den. Stemmer, billigste fraktalternativ blir 82 kroner, inkl. mva. ser på komplett nå at de spionerer på simen! Hahaha. Kjekt å se at det er spor av humor blant de ansatte i nettsjappene. M12 500W-strømforsyningen var enda billigere forrige superhelg, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 haha ja, angående pick up point. jeg presterte selvsagt å glemme å trykke oslo så der står det sandefjord. er vel ikke vanskelig for salgsavdelingen å rette opp i? Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nå er det jo enda en ny før-pris på Panasonic Tven. 5495,- xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hadde håpet på "musesyken" med masse mus på tilbud denne helgen også. Dvs, hadde håpet på Logitech M555B på tilbud. Komplett må gjerne legge til denne til en fin pris på tilbudet som takk for at jeg startet denne tråden Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Tydeligvis gått unna her Utsolgt i på Seasonic S12 II 330W, Aplus case El Diablo, Samsung Video Camera, Silverstone HTPC Crown, er det jeg husker i farta. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 vet ikke helt om jeg angrer eller ei på valget av kabinett. stod mellom el diablo og aplus case cs, da begge var på tilbud, selv om el diablo var satt ned sykt mye. eneste driten var at el diablo er altfor stort for mitt bruk skulle vært tilsvarende tilbud på antec nine hundred syns jeg!!! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 @viking, mulig du kan få stoppet det/byttet hvis du hiver deg over tlf. i morra tidlig? Dog er vel muligens lager-roboten og den hyper moderne logistikken hos Komplett litt for stivbent til sånn innspill, vet ikke Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 vet, men problemet er bare at det diablo kabinettet som var på tilbud er utsolgt! vet ikke om det er en annen versjon enn det som fortsatt ligger ute til fullpris? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) ahh misforstod, trodde det var El Diablo du hadde sikret deg, og ville bytte vekk Endret 8. november 2009 av Mekkus Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 vet, men problemet er bare at det diablo kabinettet som var på tilbud er utsolgt! vet ikke om det er en annen versjon enn det som fortsatt ligger ute til fullpris? Kryss fingrene og vent til neste helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå