cruzader Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Tar gjerne disse til en grei pris på superweekend - Chieftec BT-02B Mini-ITX Sort - Liten ups (900/1500va) - 4disk nas uten disker - Aten Petite CS-64U 4P USB, audio - Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5260S Ikke så dyre ting i utgangspunktet men mer morro kjøpe ting på tilbud Endret 10. februar 2011 av cruzader Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Eg har sett mange rare Superweekend-kampanjar, men dette tek alt som er av kake. Og kva er det med Razer Orca? No var dei så billige at eg måtte kjøpe eit, bare for å ha ein grønn hovudtelefon. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 var på vei til å kjøpe jeg også.. men så så jeg at det ikke var mikrofon på det. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hva med f.eks PlaySeat WRC + seatslider og girholdern til pene priser Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Bare meg eller var det ikke noe Superweekend på fredag 20. mai? Kanskje det har noe med lagerknotinga til komplett å gjøre.. Anyways, da gleder man seg til neste fredag Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Kan hende det kommer i løpet av dagen EDIT: nå er det kommet http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=1227 Endret 20. mai 2011 av kaasa92 Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Flott, flott Takker for update Selv om det ikke var store greiene å skryte av Et ganske fett P67 kort fra Gigabyte var ganske rimelig da Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=624146 Halv pris på dette P67-kortet fra Sapphire, det var å ta godt i, hehe. Har lest om hovedkort fra dem, men aldri sett et review forsåvidt. Her var det et, virker ikke så verst Endret 20. mai 2011 av Smirnoff Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Ouuh, den var faktisk ikke så dum i det hele tatt, Lucid Hydra er jo dritfett! Da var den bestilt, men venter med å kjøpe resten til økonomien tillater det heh For dere som ikke vet hva Lucid Hydra er så er det link til Wikipedia her. For dere som er litt late: Det muliggjør bruk av flere skjermkort av forskjellige typer og produsenter for å få bedre ytelse. F.eks. kjøre 6970 og GTX560 sammen Utrolig fett og burde være på alle hovedkort! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 MEGA-BUMP! Har Komplett sluttet med dette opplegget? Jeg har planer om å kjøpe ny TV i nær framtid, men når Elkjøp/Lefdal/Expert bare kjører kampanjer på skjerm med bue blir jeg litt bekymret... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det hender de dropper Superweekend.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Sist helg var det SuperDUPERweekend. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 MEGA-BUMP! Har Komplett sluttet med dette opplegget? Jeg har planer om å kjøpe ny TV i nær framtid, men når Elkjøp/Lefdal/Expert bare kjører kampanjer på skjerm med bue blir jeg litt bekymret... Det ER sw ;https://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=1227 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå