cruzader Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ingen superweekend denne helgen? o.O Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 SVARTFREDAG kapret superweekend er jeg redd for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 De hadde da ingen svartfredag heller, bare den julesaken? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Joda, de hadde Black Friday-salg i går. Det var en del som kjøpte C300 64GB for 895 NOK, samme pris som timesalget til MPX. Den ligger ute til 995 NOK på leet-weeks @ Komplett. Jeg husker ikke hva slags varer de la ut til Svartfredag bortsett fra C300 og en snadden ~ MacBook Pro-klone fra Asus. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 så på black friday som ikke hadde noe spennende, men det er fortsatt ikke superweekend Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg husker ikke hva slags varer de la ut til Svartfredag bortsett fra C300 og en snadden ~ MacBook Pro-klone fra Asus. Den så jeg ja, lillebroren til den jeg har, UL30VT. Visste ikke at det var BF salg Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det stemmer, Asus UL30A i sølv/grått. 3800 NOK eller noe, satt ned ~1000 NOK. Jeg fikk nesten lokket lillesøs til å kjøpe en slik i stedet for MacBook Pro 13"-maskinen hun har lyst på. Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Alle disse svarte fredagene som kommer og stjeler superweekendene våre Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Burde få dobbelt så bra superweekend kommende helg siden vi måtte slite oss gjennom denne helgen uten. 1 Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vi skal nok koke i hop noe! I morgen kommer det julekalender, håper det er en trøst for manglende superweekend i helgen som var! 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 JULEKALENDER Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) The julekalender cd'n på salg er must have for feiring av jul snart Må bli en bra superweekend nå, må jo ta igjen for den forige også. Så blir livet til oss som knapt stå opp om morgenen siden vi er så deprimerte over ingen superweekend satt i balanse igjen. Endret 30. november 2010 av cruzader 1 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 IKKE la julekalenderen kapre den kommende (?) superweekend! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Da samler vi oss utenfor lageret deres og nekter posten etc hente pakker før vi har en bra superweekend. Med skilter hvor vi sier ting om mødrene deres dere ikke vil skal komme ut i offentligheten... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nesh. Da handler jeg ikke der. Handler aldri på Komplett til fullpris, kun på tilbud. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har en gammel laptop som brukes som htpc. Det ser ikke veldig pent ut. Jeg sitter å venter på at den skal bryte sammen slik at jeg kan kjøpe meg en Zotac Zbox og legge inn boxee eller xbmc på den. Men jeg er typen som ikke klarer å bruke penger på elektronikk før jeg kan rettferdigjøre det for meg selv. Dermed bli jeg sittende med den gamle klumpen. Men hvis det kommer et tilbud på Zotac boksen med Culv prosessor så kanskje jeg kjøper Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har handlet mye på komplett.no gjennom tiden, men jeg må si at den servicen jeg fikk her om dagen overgikk mine forventninger. Jeg kjøpte et nvidia 8800GT kort av dem i 2008 og dette tok kvelden her om dagen. Jeg regnet ikke med at det var noen garanti siden det hadde gått over 2 år siden jeg kjøpte det og var instilt på at jeg måtte punge ut for et nytt kort. Så leste jeg ved en tilfeldighet om en person som fikk nytt grafikk kort etter at hans også døde. Han fikk faktisk byttet et kort som var eldre enn mitt så da tenkte jeg at det skulle jeg også prøve. Joda, jeg logget meg inn og bestilte retur på kortet og det ble innvilget. Sendte så inn kortet og nå i går fikk jeg mail om at jeg fikk nytt kort til samme pris som jeg hadde betalt for det opprinnelige kortet. Prisen den gang var kr. 1.985,- og jeg venter nå på en pakke med EVGA Geforce 460GTX FTW edition som i dag koster like mye som kortet mitt gjorde den gangen. Dette betyr da at jeg nå får et kort som er myyye bedre enn det jeg hadde og jeg skal ærlig innrømme at det var over min forventning. Jeg vet at vi som kunder har veldig mange rettigheter her i landet så jeg vet at dette er vanlig praksis, men det er veldig godt når man først får brukt for disse rettighetene. Jeg sender en varm takk til komplett.no som nå har blitt min eksklusive nettbutikk. mvh En _veldig_ fornøyd kunde 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Burde få dobbelt så bra superweekend kommende helg siden vi måtte slite oss gjennom denne helgen uten. Jeg håper ikke det var seriøst ment. (Jeg ser ingen smiley). Komplett hadde jo en svært bra svart fredag. Ikke klag så mye at det ikke vil skje igjen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Var bare ikke noe akkurat for meg på svarte fredagen Lysten på et litt mindre kabinett noe komplett er flinke til slenge ut på weekenden til 40-50% i ny og ne Endret 30. november 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Khani Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) På neste black friday burde de ha minimum 5%-10% avslag på alle varer. Endret 1. desember 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå