Gå til innhold

Komplett Superweekend-tråden

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Nytt lavmål for weekendtilbudet denne helgen. Står i stil med at de putta ukens tilbud inn i trippelreklamen på fremsiden denne uken for å slippe å ha et tredje tilbud :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, etter å ha fulgt med på disse tilbudene siden de begynte for lenge siden trenger jeg IKKE flere mus, musmatter og tastatur. Men ja, jeg savner det. Å scrolle gjennom 10 mus, 9 musmatter og 8 tastatur. Jeg vil bare vite hva som skjer siden det ikke var med på tilbudet som var i helga. Hva er det egentlig som får Komplett til å IKKE ha med disse tingene for første gang? Jeg tror det er en uviten sommervikar som har steppet inn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+89234341

Ikke pussig, som det står i teksten på tilbudssiden så har de et begrenset antall til spesialpris pga et tilbud fra logitech

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er vel stress å ha folk på jobb til å legge ut den andre når den første er utsolgt, mens systemet automatisk fjerner det som er utsolgt

Lenke til kommentar

haha, må le av deg Ninjahamster:)

Samsung 40" 3D LED-TV UE40C7705 var faktisk ett godt tilbud, 15% avslag på en ny 3d tv er ikke dårlig. Har ikke sjekket prisene andre steder så kan jo være dårlig totalt..

Ellers var det en del OK tilbud, det kommer seg.

Endret av Mreinha
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Ironien ligger vel i at ninjahamster vil ha billige mus.

Synes det er dårlig med gode tilbud, dvs. 50% avslag eller mer. Altså sånne "utgående produkt tilbud" på fullt brukbare greier.

Liker å kjøpe ting som er veldig mye nedsatt. Kjekt å ha liggende liksom, i tilfelle noe tar kvelden i heimen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...