Gå til innhold

Komplett Superweekend-tråden

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8974354

Nå er det kommet superweekend tilbud igjen :)

Denne gangen virker det som om det er en del varer som har fått rundt 30% avslag, noen til og med oppe i 85%! Ingen lusne 1% rabatter her i gården.

Det virker som om det er mange selvbygg PCer på tilbud også.

Jeg tror ihvertfall at jeg kommet til å ende opp med en ordre på komplett denne helgen(Mus+MS Office)

Edit: Link for de late

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

der er vel tilbudene ute.

ser G2420HD ligger til 1299kr for en, mens 2pack med samme 2795.

altså 197kr dyrere for en 2pack enn 2 enkelte :thumbup:

såpass bra pris at 2stk med abbo sin normalpris slår 2pack.

Hei!

Det var bare en liten delay som gjorde dette. Superweekend skulle egentlig ikke gå live før klokken 12:00. Nå er pris på dual-pack justert! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=597987

God helg!

Lenke til kommentar

oioi sparer 13kr nå vs 2enkelte!

kjøper vi 5x2pack har vi spart inn nok til en pils!

betyr det at det kommer mer varer til/før 12 eller er dette alt? fant ingenting som fristet :(

Er vel egentlig eneste jeg merker av finanskrisen, at tilbudene i butikkene gikk nedover med hovedsakelig ting de bare vil bli kvitt.

før finanskrisen fant jeg altid noe som var morro hver helg samt var gjerne et par fine kabinetter til 40-50% hver helg også.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Er vel egentlig eneste jeg merker av finanskrisen, at tilbudene i butikkene gikk nedover med hovedsakelig ting de bare vil bli kvitt.

før finanskrisen fant jeg altid noe som var morro hver helg samt var gjerne et par fine kabinetter til 40-50% hver helg også.

Jeg sier meg enig i denne observasjonen. Det var riktig så mye lekkert før (Komplett hadde vel Seasonic strømforsyninger og Silverstone/CM kabinett til fantasipriser f.eks).

Jeg synes egentlig det er litt pinlig med syting i slike sammenhenger, med tanke på alternativet; Komplett gir opp hele greia.

(enda verre er innlegg av typen "hvis ikke vare x blir satt ned til pris y, handler jeg et annet sted", se Dustinhome-tråden)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

(Komplett hadde vel Seasonic strømforsyninger ... til fantasipriser f.eks).

Jeg har ennå 4 stk igjen "på lager" fra de jeg kjøpte da :yes: . Trist ingen her til lands tar inn Sea Sonic lenger...

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

oioi sparer 13kr nå vs 2enkelte!

kjøper vi 5x2pack har vi spart inn nok til en pils!

Seriøst... Hva tilsier at du skal spare på å kjøpe 2 i stedet for en? Ikke en dritt!

slutt å klag, flott tilbud de kommer med når det gjelder å bestille 2 stykker i stedet for 1, sparer man ett par museklikk :)

Lenke til kommentar

(Komplett hadde vel Seasonic strømforsyninger ... til fantasipriser f.eks).

Jeg har ennå 4 stk igjen "på lager" fra de jeg kjøpte da :yes: . Trist ingen her til lands tar inn Sea Sonic lenger...

Heldigvis har vi XFX og den nye serien til corsair ( AX 750 watt og AX 850 watt) som er produsert av seasonic, så helt håpløst er det ikke :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...