Mr.M Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Alt blir lagt ut med en gang. Varene som blir solgt ut ettervært forsvinner så på søndag kan det noen ganger være litt "tynt i rekkene" Jau, skjønner jo at lageret suksessivt tømmes, -min "bekymring" var om det blir lagt til nye produkter i løpet av helgen, dvs. tråkig å sende bestilling NÅ og så oppdage det dukker opp andre ting man kunne tenkt seg å kjøpe. Greit å slippe unna med å betale porto/frakt én gang, for å si det sånn. Men hvis ingen her evt. har lagt merke til denslags tidligere, er det vel ingen fare for at noe slikt skjer nå heller regner jeg med. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Mange flotte tilbud der ja! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Da var pakken fra forrige ukes weekendtilbud i hus. Blei pakket og "sendt" på søndag Masse snacks til en billig penge. Håper dette fortsetter for jeg vil tro en del kunder hiver med produkter til normalpris også innimellom Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 har vel vært superweekend hver helg relativt lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er vel heller ingen som har sagt noe annet, poenget er at det har pleid å være veldig mye drit og "tilbud" Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Poenget er at denne helgen var deg ekstra gode tilbud. Har nok noe med at de ble kåret til årets bedrift Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) ikke fulgt så veldig mye med på de helgetilbudene, eneste faste er vel at de ca altid har 3-4kabinetter til en 45-50%. samt strømforsyninger er altid et par til pene avslag Endret 31. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Veldig godt tilbud denne helga er Seasonic M12 II SS-500GM Modulær til 545,- (47% avslag). Jfr: https://prisguiden.no/product.php?produc...iew=productinfo Endret 31. oktober 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 I går var igrunn et bra tidspunkt for min PSU å ta kvelden på. Så nå blir det både psu og skjermkort på meg Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) nå er det crazy week, en del bra der og sry leetweek nå Endret 2. november 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Yup. Corsair HX750 på tilbud. (22% avslag). Så bra, den skal jeg ha til den nye PC'n jeg holder på med. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Synes tilbudene stort sett er kjipe. For det meste overskuddsvarer / varer de ikke får solgt til priser som er identiske med andre nettbutikker sine. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 tja, wireless desktop for 400kr, ordinær pris 1000 er ikke ille a? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Mustilbudene var generelt veldig gode. V550 musa som de hadde forrige helg til 49, og denne helga til 99 (annen farge) var helt topp Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Slenger meg på her, tydelig at komplett har gått inn for å legge litt mer i disse "superweekend'ene" sine; flott! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nesten ønsket at Komplett samlet alle tilbud i én kategori. I helga var det liksom (minst?) 4 kampagner som rullet samtidig; Super Weekend, Ukens Tilbud, Hallowen, 1337 W33K, + diverse varer (både husholdning og hardware) med % i forskellige kategorier. På den annen side, det har vel muligens større markedsførings verdi å fronte tilbudene med fargesprakende plakater & bannere, jeg ser den siden av saken og. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 For to uker siden la komplett ut 5 eller 10pk BD-R (blu-ray) til 49 kr stk. som weekendtilbud etter lunsj på fredagen (husker ikke helt hvilken pakke det var). De forsvant fortere enn man fikk trykket på "Kjøp". Var det en tabbe eller noen som bare var j**** rask på trigger fingern? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da er helgens tilbud tilgjengelig. Blei lagt ut for litt under 1 time siden. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 En god del fine tilbud nå også Denne feks.: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=446570 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Mye bra denne helgen også, men detsverre litt for lite av det jeg trenger. Har liksom ikke brukt for så mange kabinetter og strømforsyninger. Kunne tenke meg ene musematta til 15 kroner, men blir ved ønsket. Gidder ikke betale masse i frakt for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå