Tj-nome Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hehe veit, var uheldig og øydelegde datamusen så tenkte eg fekk meg ein ny under Super-Weekend men nei Lenke til kommentar
Komplett-Marius Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Når dere nevner "Supermandag", tenker dere da på Kveldshysteri vi kjørte 6. April i fjor? Såvidt jeg kan huske har vi ikke kalt det Supermandag, men det ble kanskje et begrep her på forumet? :-) Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 om det ble kaldt supermandag fra deres side eller forumet husker ikke jeg. husker det ble 2stk samsung 160gig disker på meg som begge ligger døde på en hylle. burde vel samlet opp og sendt inn alle rma sakene til komplett før jeg glemmer/kaster de Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Her er super mandagen deres Diskene dine er også ødelagte Cruzader? gidder ikke å sende de inn da det koster mer enn det diskene kostet Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) fått 2docking stasjoner kortsluttet av de jævla dritdiskene fra supermandagen. noe seriøst fket med de. men har også liggende 2sett ddr2 på 2x2gb som er begge brikkene defekt samt et tredje set med en defekt brikke som burde vært sendt inn. Endret 25. januar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 om det ble kaldt supermandag fra deres side eller forumet husker ikke jeg.husker det ble 2stk samsung 160gig disker på meg som begge ligger døde på en hylle. burde vel samlet opp og sendt inn alle rma sakene til komplett før jeg glemmer/kaster de Hah, uheldig du da. Jeg har 4 stk Samsung 160gb disker fra den supermandagen. Alle funker fjell enda! Har også en femte disk som er helt lik bare litt eldre. Durer og går alle sammen. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 fått 2docking stasjoner kortsluttet av de jævla dritdiskene fra supermandagen.noe seriøst fket med de. men har også liggende 2sett ddr2 på 2x2gb som er begge brikkene defekt samt et tredje set med en defekt brikke som burde vært sendt inn. Høres ut som du burde sende inn hovedkortet i samme slengen, når alt som kobles til blir svidd. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) er helt forskjellige pcr rammen har stått i, ikke noe fellestrekk av hovedkort/psu etc. eneste fellestrekket er nok uflaks Endret 27. januar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Da nærmer helgen seg! Mitt ønske er HTC HD2 til 4000 Elkjøp hadde den til denne prisen i midten av desember så det burde være fullt mulig også for Komplett. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Håper forøvrig på et tilbud på et Logitech MX5500, vet denne pakken egentlig har en helt hinsides prissetting hos de fleste nettsjapper, så under tusenlappen er ingen umulighet Itilegg hadde det vært kjekt med et SSD tilbud, men ser at Komplett ikke selger Intel X25-V, synes dette er veldig merkelig... Lenke til kommentar
Even_A Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nå er de lagt ut. Ingen pc deler:/ Hadde håpet på deler som i7 920 og annet stasj til nytt pc bygg. Lenke til kommentar
Komplett-Marius Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Dessverre lite hardware i helgen folkens - men dere kan sikre dere 400 stk CD-R til 49,- :-). God helg! Endret 29. januar 2010 av Komplett-Marius Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Dessverre lite hardware i helgen folkens - men dere kan sikre dere 400 stk DVD-R til 49,- :-). God helg! Strengt tatt er det vel CD-R det er snakk om her? Lenke til kommentar
Komplett-Marius Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Strengt tatt er det vel CD-R det er snakk om her? Takk for rettelse, det er selvfølgelig CD-R jeg mente. :-) Marius Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kjøpte faktisk noe, Cd-R samt trådløst tastatur... Ikke dårlig att dere fikk pengene mine komplett Lenke til kommentar
Komplett-Marius Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hyggelig at du velger oss - det setter vi stor pris på! Håper du blir fornøyd med ordren din. Logitech Cordless Wave du kjøpte eller? Marius Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Logitech® Cordless Wave Keyboard + Logitech® Cordless Desktop® EX100, trenger musa fra den siste Lei av å dra kabler over hele stua når jeg skal se film på tven Edit: Leif Endret 29. januar 2010 av Mreinha Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ingen hardware og ingen mobiltelefon (HTC HD2). Jaja, er vel andre som vil ha pengene mine regner jeg med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ønsker veldig gjerne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=492521 på helgens tilbud. Studentpris er 499 med gratis porto på Dustin, så håer Komplett klarer å gi en enda bedre pris :s Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ønsker veldig gjerne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=492521 på helgens tilbud. Studentpris er 499 med gratis porto på Dustin, så håer Komplett klarer å gi en enda bedre pris :s Bestill fra England... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå