Gå til innhold

Komplett Superweekend-tråden

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Madammen har snart bursdag, så et godt tilbud på en Nintendo Wii hadde ikke vært å forakte :yes:

Det kom et tilbud på Wii bundle, men det var jo ikke akkurat noe å hoppe i taket for..... 231kr dyrere enn å kjøpe delene løst på Elkjøp....

Lenke til kommentar

Ufattelig tafatt av NetShop å bruke akkurat det samme navnet, men men. Forøvrig gode tilbud.

Når det gjelder Komplett sin Superweekend så var det lite som interesserte meg gitt, vanvittig mange gjengangere, synes også det var relativt få tilbud iforhold til hva vi har pleid å sett.

Lenke til kommentar
Hei folkens,

Tror det har blitt litt forvirring her. BenQ G2420HD er med på Januarsalget, og skal ikke være med på Superweekend. (Husk at gamle produkter ofte blir liggende igjen til butikksjefen vår fornyer Superweekend-siden på fredagene). Førprisen er riktig - vi tar aldri utgangspunkt i veiledende pris når vi setter rabatt (forøvrig blir rabattstemplet regnet ut av systemet, så det ville krevd en del manipulering av eget system for å jukse her).

MPX selger forøvrig en annen utgave av G2420HD kalt G2420HDB som ikke har HDMI og 5 ms responstid kontra 2 ms. Derfor er denne billigere enn modellen vi selger på Januarsalget.

MPX selger samme modell til 1895,-.

Vi håper å snart være klare med denne helgens Superweekend - hang tight!

Marius

Takk! Det var det jeg lurte på :thumbup:

Go helg :D

Lenke til kommentar

komplett er jo ikke akkurat de som fant opp verken ordene super eller weekend, eller slå de sammen for den del.

de er kanskje de første som har gått med det som delevis gimmick på nettdelen men langt ifra første butikk verken online eller offline som bruker det.

de er vel heller skuls etter komplett brukte supermandag med tanke på netshop sine supertirsdag :)

selvom supermandagen var heller dårlig gjennomført så var det bedre enn ingen supermandag

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
de er vel heller skuls etter komplett brukte supermandag med tanke på netshop sine supertirsdag :)

selvom supermandagen var heller dårlig gjennomført så var det bedre enn ingen supermandag

For det første så var det ikke Komplett som fant opp SuperMandag, men heller en forumbruker som undertegnede. For det andre så var da vitterlig ikke SuperMandagen dårlig gjennomført, bedre tilbud og antall tilbud har jeg aldri sett på en slik dag. At det var noen som ikke fikk sine 4xxx eller 2xx-Skjermkort har sine åpenbare og igrunn meget forståelige grunner...

Lenke til kommentar

- kunne ikke slå sammen ordre

- lite av hver vare

- varer solgt som ikke var på lager

- varer hvor de ble oversolgt "delt ut" på en måte som virker litt tilfeldig siden en som bestilte gjerne 20:30:00 fikk ikke, mens andre som bestilte 20:35:00 fikk av samme vare.

for min del kvalifiserer det som dårlig gjennomført ihvertfal :)

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
- kunne ikke slå sammen ordre

- lite av hver vare

- varer solgt som ikke var på lager

- varer hvor de ble oversolgt "delt ut" på en måte som virker litt tilfeldig siden en som bestilte gjerne 20:30:00 fikk ikke, mens andre som bestilte 20:35:00 fikk av samme vare.

for min del kvalifiserer det som dårlig gjennomført ihvertfal :)

Dette er ikke så hinsides uvanlig, Datakjeden hadde et lignende stunt hvor det vel også var umulig å slå sammen ordrene. Det kommer helt an på hvordan du ser det, Ati 4870X2-kortet som ble solgt hadde de 50+ Stk av, er dette dårlig? Uten å ha for mye research i bakhånd så regner jeg også med at Komplett.no er en mye mer besøkt side fra mannen-i-gata, varer går derfor fortere ut.

Det kommer jo helt an på når man legger varen i handlevognen, meg bekjent er det vel slikt at når du legger varen i handlevogna så blir den "reservert i systemet".

Uten å være for krass, så høres det ut som at du ikke fikk et eller annet produkt som var på et sinnsvakt tilbud, og derav misfornøyd.

For min del er prisene det viktigste når slike dager blir arrangert, begynner å bli litt lei de plastikk-laptopene og Mist-Psu'ene som kommer på tilbud hos Netshop...

Edit: SuperMandag'en er den beste tilbudsdagen jeg noensinne har sett ihvertfall.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...