Gå til innhold

Komplett Superweekend-tråden

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker å se Benq LED lcd skjermene på tilbud!

Jeg har lyst på 2stk, hvilke burde jeg ta? 2x 24, eller 2x22?

Den ene prisen er leet, mens den andre er.. ja. De har begge samme maks oppløsning. Noen som kan hjelpe en forvirra kar her?

Ta det fra en som har prøvd det meste, du vil absolutt gå for 24"! Har prøvd 22", 24" og 27" med samme oppløsning, og desto større desto bedre! Det betyr at du anstrenger øynene mye mindre. Jeg ville gått for 24" (prisen tatt i betraktning). Men hadde jeg et ubegrenset budsjett ville jeg valgt 26" eller 27", (da helst Dell Ultrasharp).

Lenke til kommentar
Liker å se Benq LED lcd skjermene på tilbud!

Jeg har lyst på 2stk, hvilke burde jeg ta? 2x 24, eller 2x22?

Den ene prisen er leet, mens den andre er.. ja. De har begge samme maks oppløsning. Noen som kan hjelpe en forvirra kar her?

Ta det fra en som har prøvd det meste, du vil absolutt gå for 24"! Har prøvd 22", 24" og 27" med samme oppløsning, og desto større desto bedre! Det betyr at du anstrenger øynene mye mindre. Jeg ville gått for 24" (prisen tatt i betraktning). Men hadde jeg et ubegrenset budsjett ville jeg valgt 26" eller 27", (da helst Dell Ultrasharp).

Enig med Nator, gå for 24" :)

Thanks thanks :)

Men hadde jeg hatt ubegrenset budsjett, så hadde jeg heller gått for 3x30 tommere :p *overkill ja, men en drøm*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det lagersalget har iallefall riktig navn, bare brask ingen tydeligvis har kjøpt med god grunn. Mye av det er jo dyrere på tilbud enn andre stedet til full pris, så ser ikke helt at det skal være noen erstatning for superweekend

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Fail den helga her og? Ikke noe helgetilbud enda, og ingen produkter på direktelinken slik det pleier å være før tilbudene blir satt i gang

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Fikk en STOR eske med div fra Dustin i går, ting som med studentrabat var satt ned fra 49 til 5-6 kr samt en del annet. 16 ting tilsammen 350 kr, gratis porto. Point being, helgetilbudet er eneste komplett har å tilby for meg personlig, så om de kutter ut det, so be it :(

EDIT: ser ut som de bare er trege, nå er det produkter på direktelinken.

EDIT2: Totalt urelatert, men Netshop har vært sykt patetiske de siste månedene. Ordelingsfeil på nyeste banneret er toppen av kransekaka

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...