Gå til innhold

Komplett Superweekend-tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svarer med samme mynt: Hvor sa jeg at du hadde skrevet det? (Du glemmer, tilfeldigvis, noen ord).

 

 

 

Hehe, ta alle under en kam? Du referer på det nærmeste til den tråden hvorpå alle skal være misfornøyde.

 

Ikke helt og holdent mao.

 

 

 

Uansett, dette er flisespikkeri - Ønsker du å kverulere over en tapt sak - Make my day.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Det stemmer at Koplett har problem med å holde orden på oppdatering av varebeholdning. Dette gjelder demovarer, superweekend og feks supermandag.

 

Dette skjer særlig med stort trykk og få varer. På demosalg har jeg opplevd mange ganger å bestille mens det har ligget 5-6 av samme artikkel ute. Får ordrebekreftelse og alt iorden. 2-4 dager kommer mailen om at varen er ute av sortimentet.

 

Ble litt irritert over dette til å begynne med, men har innsett at det kan være en person som bestiller alt av tilgjengelig vare i et jafs. Eneste som fortsatt irriterer meg ved dette, er at en kunne fått mail før det har gått 2-4 dager.

 

Nå rettet komplett fint opp igjen feilen med psuen. Det skal de ha :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk rabatt av Komplett på en annen strømforsyning, og alt er nå på vei til meg - så alt i alt er jeg fornøyd med hvordan dette ble håndtert. Likevel hadde det vært best om de fant en løsning slik at dette ikke oppstår igjen, da det er irriterende å bestille noe som er på lager men som de ikke har inne og ikke vil få inn - samt at det tar flere dager før man blir gjort kjent med dette.

 

Jeg har bestilt masse fra Komplett og kommer helt sikkert til å gjøre det igjen. Min erfaring med dem gjennom mange år er veldig bra, og dette er bare en mindre ripe i lakken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...