Giallorossi Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Billettservice selger 40000 billetter samtidig på nettet og selger aldri flere billetter enn de har. Javisst er det kø der til tider, men de selger i alle fall ikke noe de ikke har. Hvorfor klarer da Komplett å selge flere strømforsyninger enn de har? Det er ikke akkurat snakk om 100000 personer som samtidig prøver å kjøpe 40000 strømforsyninger. Hva problemet til Komplett egentlig er driter jeg i, jeg bare konstaterer at de ikke har et godt nok system som tilfredstiller MEG som kunde. Hvis du er fornøyd slik det er er det kjempeflott for deg. Bilettservice er fult av feil og mangler! Jeg trenger ikke gå lengere tilbake enn i går da jeg selv skulle bestille Big Bang billetter. For det første fantes ikke den respektive konserten (Big Bang) under den rette datoen, og når jeg prøvde å søke det opp så fikk jeg det berømte "Null treff"-meldingen. Når jeg først hadde ventet en times tid, fikk jeg opp konserten igjen, men et nytt problem poppet opp: Bekreftelsen på billettene gikk ikke igjennom. Etter nok en times ventetid gikk den omsider igjennom. Dette er bare et eksempel, men det er tonnevis med feil og missvisende opplysninger. Det har kanskje ikke falt deg inn at Billettservice også selger færre varer enn Komplett (Ikke størrelsen per vare), som tilsier at Komplett har vesentlig mer å oppdatere? Uansett, når Billettservice selger unna 40-45 000 billetter, så øker de personalet i en viss tidsperiode. Komplett har hatt en rekke slike tilbud før, hvor det har holdt. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Åja, sier du det? Jeg er fullt klar over at Billettservice suger, men de selger ikke ting de ikke har! Det var poenget mitt. Hva har det med å øke personalet å gjøre med oppdatering av lagerstatus? Det sitter ikke 80 nisser å oppdaterer dette manuelt. Det skjer ved hjelp av programvare og hardware. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det kreves drift"nisser" som du kaller dem for og overvåke prossesen. Det finnes idag masse som er automatisert i både store og mindre skalaer. Det de har til felles er att noen eller noe passer over det. Å øke serverkapasiteten så de har "live" feed på lagerstatus koster nok langt mer enn det smaker, derav vil du få høyere priser i nettbutikken. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ja, Komplett trenger høyere priser så det synes jeg de godt kan skaffe seg. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Når det er såpass stor pågang på et produkt, en spesifikt vare, så hjelper det ikke å ha oppdatering vær time (Eller hvor ofte nettbutikken/Komplett har). Derfor er det noen ganger de pleier å kompansere dette ved flere ansatte. Uansett, poenget mitt var at denne løsningen Komplett har og sikkert har hatt veldig lenge, har holdt og vært velfungerende (Jeg har ihvertfall aldri hørt noe klaging på dette punktet). Eneste gangen de har hatt problemer med dette var under deres "Super Mandag", men selv de mest vanskeligstilte kunder burde forstå at dette kan forsvares. Utifra dine utsagn, så vil jeg nesten fraråde deg å kjøpetilbudsvarer over nett - Stor pågang gir problemer, logisk nok Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ninjahamster: Om du er så sinnsykt misfornøyd er det vel bare å slutte å handle der. Men den "tøff i tryne" oppførselen blir bare tåpelig. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ninjahamster er du helt seriøs? Skal komplett investere store summer på en ny / oppgradering av server parken sin samt muligens måtte ha ny / Endret software for att du som kunde ønsker live feeds? Hva med de 50.000 andre kundene som handler der i året? Per dags dato er du den første jeg har hørt om som har klaget på det! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg handler nesten ukentlig på såkalte supertilbud på nettet fra en haug med nettbutikker innenlands og utenlands og Komplett er eneste som ikke har klart å levere så langt iløpet av noen år. Det har skjedd 2 ganger og de sier ikke ifra selv. Man må ta kontakt med dem selv for å få vite at man har kjøpt og tilsynelatende betalt for noe de ikke har. Takk for tipset UrgeLoL. Det hadde jeg ikke tenkt på. Mange som lar seg rive med når man fyrer opp stemninga litt med sterke meninger, det er bra Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ninjahamster er du helt seriøs? Skal komplett investere store summer på en ny / oppgradering av server parken sin samt muligens måtte ha ny / Endret software for att du som kunde ønsker live feeds? Hva med de 50.000 andre kundene som handler der i året? Per dags dato er du den første jeg har hørt om som har klaget på det! Hvis du leser litt tilbake i denne tråden er det en til som ikke er fornøyd. Utenom det kan du bla opp tråden fra da Komplett hadde "supermandag" eller nå enn hvilken dag det var. Da var det svært mange misfornøyde kunder som ikke fikk varene sine. Dette er uansett min mening og du kan ikke snu på den hvis det er det du tror. Jeg driter i hva de må investere i og betale. De kommuniserer ut til meg som kunde via en internettside, og står det bare piss der, jeg får odrebekreftelse på noe jeg ikke får og tilsynelatende betaler for noe jeg ikke får blir jeg irritert. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hvis du leser litt tilbake i denne tråden er det en til som ikke er fornøyd. Aner du hvor idiotisk det høres ut? Du henviser til en spesifikt person. 1. Utenom det kan du bla opp tråden fra da Komplett hadde "supermandag" eller nå enn hvilken dag det var. Da var det svært mange misfornøyde kunder som ikke fikk varene sine. Flott at du tok mitt innlegg til din egen munn Dette er uansett min mening og du kan ikke snu på den hvis det er det du tror. Jeg driter i hva de må investere i og betale. De kommuniserer ut til meg som kunde via en internettside, og står det bare piss der, jeg får odrebekreftelse på noe jeg ikke får og tilsynelatende betaler for noe jeg ikke får blir jeg irritert. Mao så var innlegget ditt kun ment for å sverte Komplett som nettbutikk og ikke formidle dine positive eller negative opplevleser? Dog, synes jeg slike diskusjoner blir irrelevant iforhold til trådens egentlig hensikt. Føler for å lage en ordentlig tråd, berretiget til service/kundesupport både negative og positive opplevleser Edit: Og her er den Endret 9. desember 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det store problemet oppstår når tilbudet er svært godt og varen går ut av sortimentet. Null problem for meg, får jeg tingen er det bare et pluss i slike "supertilbud" tilfeller. Førstemann til mølla sier nå jeg Mang en gang jeg har fått nest siste vare etc. som jeg har vært litt svett i hånda etterpå Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvis du leser litt tilbake i denne tråden er det en til som ikke er fornøyd. Aner du hvor idiotisk det høres ut? Du henviser til en spesifikt person. 1. Utenom det kan du bla opp tråden fra da Komplett hadde "supermandag" eller nå enn hvilken dag det var. Da var det svært mange misfornøyde kunder som ikke fikk varene sine. Flott at du tok mitt innlegg til din egen munn Dette er uansett min mening og du kan ikke snu på den hvis det er det du tror. Jeg driter i hva de må investere i og betale. De kommuniserer ut til meg som kunde via en internettside, og står det bare piss der, jeg får odrebekreftelse på noe jeg ikke får og tilsynelatende betaler for noe jeg ikke får blir jeg irritert. Mao så var innlegget ditt kun ment for å sverte Komplett som nettbutikk og ikke formidle dine positive eller negative opplevleser? Dog, synes jeg slike diskusjoner blir irrelevant iforhold til trådens egentlig hensikt. Føler for å lage en ordentlig tråd, berretiget til service/kundesupport både negative og positive opplevleser Kan du ikke svare på flere innlegg som var ment til Mreinha? Jeg henviste til andre med negative opplevelser rundt dette siden Mreinha aldri hadde hørt om noen før. Dette liker du tydeligvis dårlig? Ja, mitt innlegg er kun ment for det du selv mener det er ment for. Det hele begynte med at jeg besvarte en/ei som har hatt samme negative opplevelse som meg med Komplett, og så langt som dette har vi kommet nå. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Kan du ikke svare på flere innlegg som var ment til Mreinha? Hvorfor skal jeg svare han, når vi begge er enig? Det er du som utskuddet her. Jeg henviste til andre med negative opplevelser rundt dette siden Mreinha aldri hadde hørt om noen før. Dette liker du tydeligvis dårlig? Du henviste til en eneste person, og skriver som at dette er all-forklarende. Dog, jeg legger denne diskusjonen død - Vi får være enige om å være uenige Endret 9. desember 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 En person? Jeg henviste til en person i denne tråden OG en tråd med langt flere. Jeg regner med du selv vet hvilken tråd det er snakk om siden du kommenterte den før meg? Husker jeg ikke feil hadde jeg noen fine innlegg i den tråden selv. Uansett: Det er en svært liten % av Kompletts kunder som henger i disse søte trådene her på forumet. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Og flesteparten i den tråden var veldig fornøyde etter denne dagen, flere av de beste tilbudene som ihvertfall jeg har sett, kom nettopp på under "Super Mandag". Jeg vet hvilken tråd det er snakk om da jeg også var trådstarter Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvorfor sier du da at jeg henviser til 1 person? Jeg husker godt at det var flere irriterte brukere i den tråden. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ninjahamster, da er dere to. Så vidt jeg husker så ble de fleste inne i super mandag fornøyde med forklaringen de fikk om hvorfor systemet hang. Jeg var også en av de som klaget, men etter litt filosofering så var det jo soleklart hvorfor systemet er som det er. Dere, altså dere som klager er ca 0.01% av kundebasen til komplett, tror ikke de vil savne dere. Selv ved netshop sine "supredager" er det heng og folk klager ikke. (Vel noen klager på alt, alltid ) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Gjorde du ikke det? Jeg henviste selv til den tråden, så ikke på det som en nødvendiget etter det. Men dette blir flisespikkeri fra deg. Flesteparten var veldig fornøyde, bortsett fra noen Entusiaster som var lettere forbannet på noen ungvalper som spesifikt kjøpte varer ene og alene for videresalg - Dette kan vi ikke akkurat skylde på Komplett for? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Du har helt rett. De savner ikke kunder som forventer korrekt lagerstatus. De vil helst ikke snakke med dem i det hele tatt. Og det er jo forståelig. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Gjorde du ikke det? Jeg henviste selv til den tråden, så ikke på det som en nødvendiget etter det. Men dette blir flisespikkeri fra deg. Flesteparten var veldig fornøyde, bortsett fra noen Entusiaster som var lettere forbannet på noen ungvalper som spesifikt kjøpte varer ene og alene for videresalg - Dette kan vi ikke akkurat skylde på Komplett for? Du sier selv det er noen misfornøyde i den tråden. Det vil si at jeg refererte til flere enn 1 person. Du er flink til å ta alle under en kam, det skal du ha. Personlig skulle jeg ha et skjermkort til personlig bruk og ikke videresalg. Videre hadde jeg flere ting som ikke var på tilbud i orderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå