cruzader Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 viftebladene på et lite kjede og 2tannhjul med 5-10cm mellom de skulle vel funke. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skal smekke Noctua NF-P14 FLX på Corsair H50'en min. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skal smekke Noctua NF-P14 FLX på Corsair H50'en min. Bruk 2 stk, så skal du se det blir action En på hver side av radiatoren i push pull. Men allikevel så tror jeg kanskje det er mer vits i 2 stk 120mm Noctua, da disse har enda litt større "kraft" med tanke på luftmotstand. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 viftebladene på et lite kjede og 2tannhjul med 5-10cm mellom de skulle vel funke. De fungerer jo fint ved siden avhverandre og egen motor og. Er jo både radiatorer til vannkjøling og PCI spor vifter som har det allerede. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skal smekke Noctua NF-P14 FLX på Corsair H50'en min. Bruk 2 stk, så skal du se det blir action En på hver side av radiatoren i push pull. Men allikevel så tror jeg kanskje det er mer vits i 2 stk 120mm Noctua, da disse har enda litt større "kraft" med tanke på luftmotstand. Jeg har 2 stykker allerede men ulike modeller. Skal ha 14cm i push-pull med den ene 12cm. Tenker det blir bra, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå