Osturn Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Leste en artikkel i sted om at Men In Black: III skal få premiere i 2010. Hvilket foreløpig høres veldig bra ut. Det som gjør at eg enn så lenge holder meg i ro er at det ikke er avklart hvorvidt Tommy Lee Jones og Will Smith kommer til å være med i filmen. Slik eg ser det blir det voldsomt leit å lage en ny oppfølger uten å ha med de to viktigste bidragsyterne til de to foregående filmene. Stor fare for at det fremstår som falskt. Den kommer aldri til å bli tatt godt imot blant publikum og kritikere dersom disse to ikke blir med i filmen. Hvis ikke må det legges om radikalt i filmen, slik at noen andre får muligheten til å spille i filmen. Hva sier folket om dette? Vil filmen få negativ omtale dersom Jones og Smith ikke blir med? Eller kan det være med på å gjøre filmen til en "bedre" oppfølgerfilm dersom det blir brukt andre skuespillere i hovedrollene? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mener både Jones og Smith skal være med i filmen. Hvem ellers skal spille hovedrollene? Har ikke sett noen i filmen som kan passe som arvtaker heller. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Jeg har blandete følelser. Har ikke likt noe Will Smith har laget de siste årene, men Tommy Lee Jones er jo kul, han. Men kanskje en fornyelse er akkurat det de trenger? Hvor mye mer trenger vi vite om Will & Tommys karakterer egentlig? Endret 30. oktober 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå