Howard Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 LG lufter planene rundt sin OLED-satsning i årene fremover. Les mer Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg tror nok expertisen og teknologien er der i dag til å erstatte LCD og plasma både på pris og størrelse. Men produsentene vil melke markedet i noen år til først. 2016 liksom...hallo! Penger, penger og atter penger! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er helt klart et poeng ja. Produsentene har jo investert og investerer fortsatt mange titalls milliarder i fabrikker som produserer LCD-teknologi, så dette er nok ikke noe man kaster på båten sånn med det første. De skal ha igjen for investeringene sine. Det er ikke bare å trykke på en knapp, så produserer de samme fabrikkene OLED-paneler, for å si det sånn Men jeg håper det blir et slags race nå som LG og Samsung kommer med - etter at Sony har solt seg vel lenge i OLED-glansen. Kanskje vi også får utfordrere som Sharp skikkelig på banen her - de har vist mye bra tendenser i det siste. Fort går det ikke, men spennende blir det! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hum... hva slags LED skjerm er det samsung har hatt på markedet i Norge i snart et år? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hum... hva slags LED skjerm er det samsung har hatt på markedet i Norge i snart et år? LCD med LED-baklys tenker jeg. Lenke til kommentar
johome Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Synes at det er litt merkelig hvor passive Japsene har vært på OLED fronten. De pleier jo alltid å være i forkant av utviklingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg