altairz Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Når jeg prøver å åpne e-post i aMSN (når jeg klikker på e-post-ikonet ovenfor mine kontakter). Når jeg klikker på det, får jeg denne meldingen: "kan ikke vise «/home/waltila/.amsn/evebud_hotmail_com/hotlog.htm ». Lokasjonen er ikke en mappe" Vanligvis når jeg klikker på det ikonet, åpnes det i firefox og får meg til min msn e-postkonto. Hva er det den mener med den meldingen egentlig? Hvordan kan jeg løse problemet? Takker for svar Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 det er et parameter i prefrences på akkurat denne funksjonen om jeg ikke husker feil. sjekk google om hvilket parameter skal stå der med gmail-konto. mitt beste tips i hvertfall. Lenke til kommentar
altairz Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 det er et parameter i prefrences på akkurat denne funksjonen om jeg ikke husker feil. sjekk google om hvilket parameter skal stå der med gmail-konto. mitt beste tips i hvertfall. gmail? hvorfor gmail, når jeg bruker hotmail? vel, dette er helt nytt for meg, noen tips om hvordan jeg kan starte for å fikse dette? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) beklager, gikk utifra du brukte annen mail-adresse da du fikk denne feilmeldingen. Skal gå greit ut-av-boksen med hotmail. jeg skal legge inn amsn og sjekke om jeg kan hjelpe deg med dette. EDIT: se vedlag screen. I prefrence skal det være veldig greit. Endret 30. oktober 2009 av Marsan Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Account > Preferences > Others > Sett "firefox $url" ved Browser. Lenke til kommentar
altairz Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Account > Preferences > Others > Sett "firefox $url" ved Browser. Skal jeg skrive "firefox $url" i linjen hvor det står "E-postklient:"? isåfall funket det ikke. Fikk akkurat samme feil. Gjorde jeg noe feil, eller er det en annen måte å fikse problemet på? kanskje noe programmer jeg må installere for at det skal fungere som det skal? Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 firefox $url der det står nettleser, og la E-postklient være blank som Marsan viser til. Lenke til kommentar
altairz Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 firefox $url der det står nettleser, og la E-postklient være blank som Marsan viser til. Nå fungerer det helt supert takker for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå