Gjest Dungeon83 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Slo opp med dama for par måneder siden, og har fått ny kjæreste nå. Problemet er at jeg stadig tar meg selv i å sammenligne dem- er dette normalt når man selv var den som slo opp i utgangspunktet? Har hatt hjertesorg før, og da har jeg, etter å ha blitt dumpet og deretter fått ny dame riktignok sammenligned den nye med eksen, men dette er da mer normalt siden man selv ikke var den som ville ut av forholdet. Hva holder jeg på med, er dette vanlig? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vel, det er i hvert fall veldig vanlig å ha en periode etter et endt forhold hvor man begynner å tvile på om det å gjøre det slutt var riktig. Jeg aner ingenting om hvor lenge du og den forrige var sammen eller noe omkring omstendighetene som førte til at det ble slutt, men generelt vil jeg si at det å finne seg en ny allerede etter 2 mndr er veldig kort tid. Kan hende du er i den tvilsfasen nå, samtidig som du sitter i et nytt forhold? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Å søke trøst i en ny partner ubevisst eller bevisst etter brudd er ingen uvanlighet, og det er heller ikke uvanlig at det etter en liten stund går opp for en at kanskje man ikke var helt ferdig med eksen enda likevel. Får litt følelsen du har brukt rebound kortet her, og møtt deg selv litt i døra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå