Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Roter i 2 uker, også har hun samleie med annen! Hva nå?

Gjest _What_the_hell_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som mange her inne sier fortjener hun vel ikke noe annet enn tøm og røm metoden, selv om jeg synes du har lagt opp mye til situasjonen selv.

Du setter i gang A men fullfører ikke til B? Altså, at du stanger hodet litt, javel, er det for ille så ta henne et annet sted, men ikke begynn å mas om å ta det en annen gang.

Har du sjangsen så tar du den!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nå lærte jeg et nytt uttrykk, tøm og røm, heh.. Hvorfor er det så nødvendig og ha sex med henne for så og dumpe henne? Mannfolk asså..

Jeg ville vel bare ha styrt unna, hvis du liker henne godt ville jeg gitt det en ny sjangs. Dere har trossalt bare rotet sammen et par uker, og har vel ikke noen forpliktelser overfor hverandre, og shit kan happens i fylla. Ville dog ha vært litt skeptisk.

Lenke til kommentar
Jeg har den innstillingen at så snart jeg holder på med noen, så holder jeg meg til den personen. Jeg forventer det samme tilbake.

Det er vel det TS har gjort også; sett på det som underforstått. Men man burde etter hvert ha lært seg (de fleste av oss er vel litt eldre enn 10) at ikke alle mennesker tenker og mener det samme. Derfor bør man alltid ta en bitteliten prat om sånne ting, så vet man at begge er enige (evt at man er uenige, noe som jo er en fordel å vite, som feks i dette tilfellet).

Hvis man hele tiden forventer at folk skal være av samme oppfatning som en selv, er det fort gjort å bli skuffa hvis man ikke forteller andre hva man synes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+90817234

Say, are you sure she really was a virgin? :D

For å svare på spørsmålet ditt: Ja. Det er ikke noe å starte et forhold på når hun allerede ved første stadiet i dette såkalte "forholdet" ikke klarer å holde seg unna andre mannfolk.

Lenke til kommentar
Gjest What_The_Hell

Ble ikke Tøm & Røm, ble heller til at vi pratet langt og lenge om det. La det bak oss og ga full gass fremover.

Jeg gidder iallefall ikke la den hendelsen fucke opp noe jeg tror kan bli bra i det lange løp, noe jeg fortalte henne også.

Jeg satser alltid langsiktig med damer, noe hun satt virkelig pris på.

Dama er som sagt jomfru når det kommer til og ha kjæreste. Hun er en dame som ikke har latt seg binde før, men ser ut som om det går veien for meg.

Jeg er og blir en kjærlighetsdust..

Lenke til kommentar

Jeg er skeptisk... hadde nok ikke funket for meg. Men slikt er lett å si for en utenforstående part... fløyten spiller fort andre toner når man er i situasjonen.

Lykke til uansett!!! håper oppriktig at hun viser seg å være verd å satse på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...