Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Roter i 2 uker, også har hun samleie med annen! Hva nå?

Gjest _What_the_hell_

Anbefalte innlegg

Gjest _What_the_hell_

Ja, hvem skulle tro det skjer. Treffer en søt svensk jente som jeg holder på ganske heftig i 2 uker. Har enda ikke hatt sex, men vi har prøvd for og si det slik. Hun bor i en bitte liten leilighet med en annen svensk dame som er sammen med en kompis av meg. Og hun sover på en madrass i hjørnet.. Ikke akkurat mucho sweet sted for sexuell samkvem..

Vi fant ut det ganske fort når vi lå oppå hverandre og prøvde.. hun slo foten, jeg skallet hodet osv.. Så da ble vi enige om at vi avventer til vi har et sted som funker bra for "første gangen". Hotellrom osv ble diskutert..

Hun har heller aldri hatt en kjæreste så hun var veldig nervøs for og ha sex da hun ikke vill fremstå som en "noob".

Jeg berolighet henne og sa at sex er bra uansett, så lenge man bryr seg om hverandre og det er følelser med. Noe hun virkelig var enig i.

Jeg trodde alt var bra, at vi var på vei et sted. Helt til en fest denne uken med jobben sin der hun ender opp med og dra en kar hjem og knulle han.

Dagen derpå sier hun alt til meg, og sier unnskyld. Jeg bestemmer meg for og play it cool og bare heve meg over det hele, da vi ikke hadde noen "agreement" eller slik. Vi hadde kun rotet mye rundt og vært mye sammen.. Enda man skulle tro at det kvalifiserte til at man ikke knuller rundt?

Hun sier at det som skjedde det bare skjedde, og skal aldri skje igjen. Og at han betyr ingenting for henne, men hun er fortsatt usikker på hva hun vil meg meg i lengden.

Jeg er dumbstrucked forelsket, så jeg sa at jeg vil heller prøve og se enn og tenke senere "What if?".

Så ovenfor henne har jeg oppført meg helt "lugn" og ikke skreket, vært sint eller noe, men inni meg føler jeg meg som crap. Jeg kunne aldri ha gjort noe slikt som hun gjorde mot meg..

Er det dumping time eller hva?

Endret av Robert
Endret emnetittel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første tanke var "isj, for ei kjerring, hun vil ikke jeg ha noe med å gjøre".

Første svaret var "tom og røm".

Etter et par mikrosekunders betenkningstid... Genialt!

Hun tømmer og rømmer, hvorfor ikke du også? ;)

Men, seriøst.

Tøm og røm.

Lenke til kommentar

Makan til guttementalitet det var her, da :p

Vel, slikt skjer når man ikke setter "grenser" i et "forhold." På en måte kan du jo skylde på deg selv, selv om det kanskje ikke er så lurt. Følg hjeret ditt, tydeligvis ikke mye hjelp å få i denne tråden om du virkelig (fortsatt) har følelser for jenta.

Lenke til kommentar
Hun sier at det som skjedde det bare skjedde, og skal aldri skje igjen.

Haha, classic.

Men ja, du har ikke tatt noe standpunkt; hun visste kanskje ikke helt om dette ikke var lov. Muligens vet hun ikke helt hvor hun har deg (noe som på mange måter er en bra ting, for all del) og kan kanskje dermed konkludere med at dette ville du også gjort. Så for meg har du to muligheter:

1. Tilgi henne, og si at fra nå av og fremover skal ikke dette skje av noen av dere.

2. Dropp henne. Hun visste kanskje ikke at det ikke var "lov", men denne relativt "uskyldige" misforståelsen er nok for at det er ødelagt mellom dere.

Lenke til kommentar
Dagen derpå sier hun alt til meg, og sier unnskyld. Jeg bestemmer meg for og play it cool og bare heve meg over det hele, da vi ikke hadde noen "agreement" eller slik. Vi hadde kun rotet mye rundt og vært mye sammen.. Enda man skulle tro at det kvalifiserte til at man ikke knuller rundt?

Hadde hun ment at det var greit hadde hun aldri sagt unnskyld uten en oppfordring.

Lenke til kommentar

Hun er i alle fall ærlig.

Det er du selv som må avgjøre hva du ønsker å gjøre. Slik jeg ser det, kan du:

- Bryte med henne nå, trappe ned til "friend zone".

- Ha sex et eller et par ganger, og deretter bryte med henne.

- Få deg en pulevenn. Kanskje ikke så lurt hvis du har veldig sterke følelser for henne.

- Prøve å satse på et langvarig forhold. Ikke noe jeg ville gjort, og lite trolig at hun går med på det (mtp. hvordan hun oppfører seg, og at hun er usikker).

Gjør det du tror er best for deg. Om du velger en "tøm og røm"-løsning, anbefaler jeg deg å ikke "rømme", men heller bare trekke deg sakte men sikkert unna. Ikke noe vits i å oppføre seg som en drittsekk.

Lenke til kommentar

Get STD, transfer STD, pull back and watch the show.

Men over på noe mer seriøst: dette er helt og holdent opp til deg selv. Du ser selv at dere ikke hadde noen agreement om å kjøre eksklusivt, og om dette er noe du klarer å ikke tenke på - peis på. Test det ut.

Det viktigste er at du gjør det du vil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...