Thomaes Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei, Jeg har en auksjon gående på QXL som ikke ser ut til å ville skaffe de pengene jeg ønsker meg. Har også klart å slette den skjulte minsteprisen på en eller annen måte. Er det noen måte å avbryte auksjonen? Det er 5 timer og 17 minutter igjen så det haster littegranne Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei, Jeg har en auksjon gående på QXL som ikke ser ut til å ville skaffe de pengene jeg ønsker meg. Har også klart å slette den skjulte minsteprisen på en eller annen måte. Er det noen måte å avbryte auksjonen? Det er 5 timer og 17 minutter igjen så det haster littegranne Jeg kom meg unna netthandelen.no ved å forandre all informasjonen på siden min om meg og aldri besøke de igjen. Trykket noen nuller for mange der i beruset tilstand. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Dersom du allerede har fått inn bud, så er du nok forpliktet til å gjennomføre... Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Lag en ny konto. Legg inn et jævli godt bud, så er du fri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå