boffeeen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Broren min satt å spilte det i går kveld så jeg. Sugern. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da er broren din en tulling, men Haley Williams er fortsatt awsome Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hehe herregud dei snur jo oppned på hele verden bare sånn piratene ikke skal få klørne i spillet! Nå er piratebay nede også! Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Broren min satt å spilte det i går kveld så jeg. Sugern. hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Oppfordring på piratvirksomhet er fjernet. Jeg minner på at forumets retningslinjer gjelder i PM-er såvel som i tråder ellers på forumet. Ingen har heller ikke interesse av å høre at du har piratkopiert spillet, så slike poster fjernes også. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå