Gå til innhold

COD: Modern Warfare 2 er allerede blitt piratkopiert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekte er den, men det er heldigvis en bad rip. Dvs folk blir bannet hvis man prøver å spille den på Live:

http://i36.tinypic.com/15zhapd.jpg

http://i35.tinypic.com/9tfhjr.jpg

Ingame:

http://i36.tinypic.com/23r9zc2.jpg

http://i37.tinypic.com/214xmkg.jpg

http://i34.tinypic.com/2r22ln4.jpg

Edit:

Ser at Itavisen har også fått med seg det: http://www.itavisen.no/827292/modern-warfa...allerede-lekket

Endret av Largie
Lenke til kommentar
Hvis du vil ha det, står det svart på hvitt hos itavisen hvor kilden er. Dette er ikke noe organisert fordi rippen er crappy.

Vel, artikkelen til itavisen sier jo at det er, quote, "lagt på nett". Vel, det ligger jo ikke på nett noen sted. Betviler ikke at noen amatører har klart å lage en kopi, men så langt har itavisen gjort en fjær om til fem høns.

Endret av ballsack
Lenke til kommentar

Tja hvis jeg hinter mot bildet så skjønner du nok mer... Søker du opp de aktuelle sidene og irc-kanalene så er det eksplosiv interesse for rippen verden over... Alle linker videre til rapidshare og megaupload til filer som skal inneholde den dårlig rippen.

Har ikke tenkt å dra det ned selv men avventer mitt forhåndsbestilte spill. Noe som jeg skulle hatt i handa FØR en pirat skulle kunne legge den ut på nett ffs...

Lenke til kommentar

Det er for mange folk langs produksjonen til at spillet ikke skulle bli lekket før du har din forhåndskjøpte utgave i hånden. Når spilldistribusjon blir hel-elektronisk vil kanskje problemet bli eliminert, men så lenge det presses plastplater så tror jeg lekkasjene vil vedvare.

Lenke til kommentar

For meg ser det ut som det hele er bullshit. Selv forumet hvor det tilsynelatende skulle komme linker på filservere, har fjernet det. Vi som har tenkt å kjøpe det, kan sove godt enda. Må bare le av itavisen som tar alt for god fisk.

Endret av ballsack
Lenke til kommentar

Denne Relasen er veldig uaktuel får dei fleste! Får det første så leser eg om mangen som har blitt bannet, selv om dei har spillt offline! Får det andre så er det et marakel å få det til! Får det tredje så tror eg dette spillet er verdt å kjøpe!

Det ser ut som glanstiden får piratene i xbox verden er over nå som Wave 4 har kommet til dei fleste nye xbox spill. Det går nok en stund før dei klare å knekke denne!

Er litt i tvil om eg skal handle dette på Pc eller Xbox! Skulle ha vert sånn at viss du kjøpte spillet (lisensen)så kunne du spille det både på xbox og pc!

Lenke til kommentar

Knekke Wave 4? Du må ha hodet en merkelig plass, for wave 4 har vært brutt siden før den kom. Riktignok ikke for alle drev og firmwareversjoner, men.

Dessuten - at rippen er live på nett er det ingen tvil om. Om jeg ønsker det kan jeg ha lastet den ned innen jeg våkner i morra tidlig - og ja, jeg har sjekka, og nei, ikke via torrent...

Lenke til kommentar
Det ser ut som glanstiden får piratene i xbox verden er over nå som Wave 4 har kommet til dei fleste nye xbox spill. Det går nok en stund før dei klare å knekke denne!

Lol, wave 4 er ikke akkurat en kopibeskyttelse da. Det er bare en endring av datastrukturen på spillplaten som Microsoft gjorde for å få plass til den siste dashboard oppdateringen. Det resulterte i at enkelte modifiserte firmware versjoner ikke lenger ville lese platen. Det eksakt samme har skjedd tidligere, og var enkelt å fikse. Det resulterte bare i en ny firmware. Tviler på at Microsoft gjorde dette for å hindre piratkopiering, eneste som skjedde var jo at det bare kom en ny modifisert firmware rimelig kjapt.

Lenke til kommentar

Ja visste jo det, men kaller det en piratkopibeskytellse får de var vell det som var meningen med wave4?

Eg har ikke hørt om Firmware 1.7 enda! Det er snakk om denne activation one shoot dvden som du må ha! Ser ikke på modnet at det har kommet noe ny firmware! Og visst du prøver å kjøre image filen i abgx så kommer det at den ikke er trygg og spille med!

Det går sikkert an å spille det, men ikke live trodde eg! Du blir bannet ganske fort har eg hørt.

Lenke til kommentar
Denne Relasen er veldig uaktuel får dei fleste! Får det første så leser eg om mangen som har blitt bannet, selv om dei har spillt offline! Får det andre så er det et marakel å få det til! Får det tredje så tror eg dette spillet er verdt å kjøpe!

Er litt i tvil om eg skal handle dette på Pc eller Xbox! Skulle ha vert sånn at viss du kjøpte spillet (lisensen)så kunne du spille det både på xbox og pc!

Det er absolutt ikke verd pengene, og det kun pga de ikke legger til dedikerte servere.

Lenke til kommentar
Ja visste jo det, men kaller det en piratkopibeskytellse får de var vell det som var meningen med wave4?

Eg har ikke hørt om Firmware 1.7 enda! Det er snakk om denne activation one shoot dvden som du må ha! Ser ikke på modnet at det har kommet noe ny firmware! Og visst du prøver å kjøre image filen i abgx så kommer det at den ikke er trygg og spille med!

Det går sikkert an å spille det, men ikke live trodde eg! Du blir bannet ganske fort har eg hørt.

Jeg skrev jo hvorfor, Microsoft har lagt en ny dashboard oppdatering på platen som tar mer plass enn den forrige. Wave 1/2/3/4 er bare et navn piratene har funnet på.

Skjønner ikke helt hvorfor du uttaler deg på noe du ikke har peiling om. iXtreme 1.61 (foreløpig til 2 av drevene) som takler wave 4 har allerede vært ute noen dager nå.

Lenke til kommentar

Det er absolutt ikke verd pengene, og det kun pga de ikke legger til dedikerte servere.

? er jo snakk om xbox her.

Lenke til kommentar

? er jo snakk om xbox her.

Ah, da forstår jeg..

Dreit meg litt ut :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...