Filmvenn Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Ja, håper både Tylar og Ryan forblir døde. Litt bortkasta storyline fra sesbeong 1 med at Ryan og kona hans er døde, men det likegodt. De var utrolig kjedelige karakterer, og bidro bare med hodepine for min del. Mer maste karakterer har ikke serien hatt enn Tyler og Ryan. Liten ønsketenkning fra meg er at Joshua blir fast neste sesong. Han er egentlig eneste V`en jeg liker, bortsett fra Lisa(eyecandy, egentlig bare derfor). Vi har enda ikke helt fått vite hvorfor han også joinet Fifth Collum/anti-Anna`ene i første omgang. Forresten så hadde sesongfinalen de beste seertallen i sesongen i sesongfinalen. Å med tanke på at det er så nært upfronts/programlansering for høsten så er det gangske bra. Alikevel er nok ikke serien tilbake før i starten av 2012. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Synd at det sannsynligvis blir såpass lenge å vente. Nesten et år, det føles uutholdelig lenge. Forøvrig; ja til Joshua som fast neste sesong! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Synd å si det med Always Being Cancelled har gitt øksa til denne serie, blir ikke noen sesong 3. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Det er egentlig litt old, og sagt mange ganger tidligere i andre tråder. Men fint for de som bumper gamle tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå