Gå til innhold

V - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva? Var dette sesong finale?? Bare 12 episoder?

Pokker da. Definitivt den beste episoden så langt, og nå plasserer jeg serien helt der oppe med de beste jeg har sett.

Er det en sesong 2 på trappene eller ble serien kansellert?

 

Edit: Tok meg bryet å bla en side tilbake å så at det fikk en sesong 2. Fantastisk.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Var kanskje åpenbart at V kom til å få en andre sesong. Seertallene har holdt seg bra, og ABC trenger noe bra nå spesielt som Lost er ferdig.

 

Elsket sesongfinalen jeg og. Elizabeth Mitchell(Erica) virker skreddersydd for rollen, samme gjør også hun som spiller Anna. Liker også de tilbakevendene karakterne Joshua og Kyle Hobbs veldig godt. Håper de blir fast neste sesong.

 

Er liksom ikke noe misliker med denne serien, eller blir litt irritert av effektene når vi ser ombord i V-skipene. Kunne anstrengt seg litt mer synes jeg på det .Vanligvis så går jeg gangske drittlei sci-fi etter par episoder(med unntak av Stargate SG-1 de 5 første sesongene).

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Synd det ikke er mer diskusjon rundt denne serien, jeg syns sesong 2 har løftet den enda et hakk og gjort den mer interessant. Dagens episode var pakket med både action og følelser, og den beste i sesongen hittil etter min mening.

Hvordan Erica forandret seg på slutten og nå vil gå offensivt ut, er en bra vendig i historien. Gleder meg til neste episode.

Lenke til kommentar

Satt å håpa at Tyler gikk inn i byggningen og ble drept, men det skjedde ikke....

 

Elsket slutten på episoden. Den gjorde at Erica fikk en liten karakterutvikling, som kanskje kan være det serien trenger. Pluss at Fifth Colum kan komme mye mer på banen i serien nå framover.

 

Må ærlig talt si at sesong 1 var til tider veldig elendig. Å hadde mye skriving som var til grenser til crap. Men de siste episodene har faktisk vært mye bedre. Hadde egentlig glemt at jeg lagde denne tråden og.

Lenke til kommentar

Rimelig fornøyd med ukens episode, Erica fortsetter å være badass, måten hun og Hobbes overmannet hun visitor-dama var herlig, bare synd hun slapp unna.

Blir spennende å se hvordan forholdet mellom Anna, Lisa og Diana utvikler seg også. Tror nok Diana blir en veldig viktig nøkkelperson i ting fremover. Ikke tror jeg intensjonene hennes er gode heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Damm, likte sesongslutten i dag.

 

Veldig mye som skjedde. Likte også at vi ble kvitt med de hovedkarakterne vi fikk se bite støvet. Jeg klarte ikke Tyler mer(så det å se han spist opp var litt tilfredstillende), og Ryan var kanskje en av de mest maste karakterne på serien på grunn av den jævela ungen. Også like greit at moren til Anna ble drept.

 

Håper på sesong 3, og kanskje en videre titt på denne organisasjonen som er imot V`s. Hadde vært gangske bra med en combo av gruppa til Lars og Fifth Collum mot V`s.

 

Gøy hvordan de også har bringet inn folk fra orginalen. Skuespillern som spilte moren Anna, og Lars er begge to fra orginalen.

Lenke til kommentar

Uventet sesongavslutning synes jeg. Hadde forventet at Anna døde og moren tok over, men hun var egentlig "ond". Eller noe liknende.

 

Begynner å bli litt langtrukket imho, men kan jo bli interessant med den her nye orginasasjonen. Alt ligger ihvertfall til rette for en spennende ny sesong.

Lenke til kommentar

Veldig godt fornøyd med sesongavslutningen, og jeg håper virkelig det kommer mer.

At Diana ble drept, overrasket meg litt. Hadde sett for meg at hun skulle ta over og vise seg å være enda ondere enn Anna, og at Anna eventuelt måtte samarbeide med menneskene for å stoppe henne. Men syns det var helt greit at det ble som det ble.

Tyler borte, endelig, han var bare irriterende. Samme gjelder for Ryan. Så får vi se hva som skjer med Erica og Lisa nå som Tyler er død. Det vil utvilsomt ha mye å si for karakterutviklingen hos dem begge.

Endret av Nevnarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...