cavumo Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 God episode i dag! Det blir spennende å se hvordan dette utvikler seg i neste episode. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 God episode i dag! Det blir spennende å se hvordan dette utvikler seg i neste episode. Neste sesong mener du? Dette var nemlig siste episode av sesong 1. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 God episode i dag! Det blir spennende å se hvordan dette utvikler seg i neste episode. Neste sesong mener du? Dette var nemlig siste episode av sesong 1. *V overlord commander breakdown scream* Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Hva? Var dette sesong finale?? Bare 12 episoder? Pokker da. Definitivt den beste episoden så langt, og nå plasserer jeg serien helt der oppe med de beste jeg har sett. Er det en sesong 2 på trappene eller ble serien kansellert? Edit: Tok meg bryet å bla en side tilbake å så at det fikk en sesong 2. Fantastisk. Endret 20. mai 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Var kanskje åpenbart at V kom til å få en andre sesong. Seertallene har holdt seg bra, og ABC trenger noe bra nå spesielt som Lost er ferdig. Elsket sesongfinalen jeg og. Elizabeth Mitchell(Erica) virker skreddersydd for rollen, samme gjør også hun som spiller Anna. Liker også de tilbakevendene karakterne Joshua og Kyle Hobbs veldig godt. Håper de blir fast neste sesong. Er liksom ikke noe misliker med denne serien, eller blir litt irritert av effektene når vi ser ombord i V-skipene. Kunne anstrengt seg litt mer synes jeg på det .Vanligvis så går jeg gangske drittlei sci-fi etter par episoder(med unntak av Stargate SG-1 de 5 første sesongene). Endret 24. mai 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Da har jeg pint meg igjennom alle 12 episodene i håp om at dette ble bra TV. Nei det ble det ikke, veldig dårlig serie, og en jævla dårlig homage til orginal serien (som jeg elsket) Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Da har jeg pint meg igjennom alle 12 episodene i håp om at dette ble bra TV. Nei det ble det ikke, veldig dårlig serie, og en jævla dårlig homage til orginal serien (som jeg elsket) Hhaha så kjipt du ikke likte den. Originalen var dypere Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hhaha så kjipt du ikke likte den. Originalen var dypere Orginalen suger nok lut....i dag. Men var helt konge på tidspunktet den kom. Nei dette er en platt versjon, og med så mange logiske brister at jeg fikk nok. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Synd det ikke er mer diskusjon rundt denne serien, jeg syns sesong 2 har løftet den enda et hakk og gjort den mer interessant. Dagens episode var pakket med både action og følelser, og den beste i sesongen hittil etter min mening. Hvordan Erica forandret seg på slutten og nå vil gå offensivt ut, er en bra vendig i historien. Gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Episode 6 var ganske stilig ja! Men forutsigbar til tusen. Og eg hater den der: ååå, men eg må gå. Pappa er i fare. Trodde et øyeblikk Tyler ville ende opp in the middle og. Men ikke så forutsigbart heldigvis Likte at Lisa endelig fant sin bestemor. På tide igrunn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Satt å håpa at Tyler gikk inn i byggningen og ble drept, men det skjedde ikke.... Elsket slutten på episoden. Den gjorde at Erica fikk en liten karakterutvikling, som kanskje kan være det serien trenger. Pluss at Fifth Colum kan komme mye mer på banen i serien nå framover. Må ærlig talt si at sesong 1 var til tider veldig elendig. Å hadde mye skriving som var til grenser til crap. Men de siste episodene har faktisk vært mye bedre. Hadde egentlig glemt at jeg lagde denne tråden og. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Damn.. Dette var en sikkerlig god episode. Luktet faktisk sesong avsluttning på lang vei av denne episoden, har ikke "tørt" å sjekke imdb når neste episode kommer men gleder meg er det sikkert at jeg gjør. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Er 4 episoder igjen denne sesongen mener jeg. Tror det er 10 episoder. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Uff, det er altfor korte sesonger i forhold til ventetiden. Hvis denne sesongen skal avsluttes allerede 15. mars, så blir det altfor lenge å vente dersom en eventuell tredje sesong ikke kjøres igang igjen før på nyåret. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Rimelig fornøyd med ukens episode, Erica fortsetter å være badass, måten hun og Hobbes overmannet hun visitor-dama var herlig, bare synd hun slapp unna. Blir spennende å se hvordan forholdet mellom Anna, Lisa og Diana utvikler seg også. Tror nok Diana blir en veldig viktig nøkkelperson i ting fremover. Ikke tror jeg intensjonene hennes er gode heller. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Damm, likte sesongslutten i dag. Veldig mye som skjedde. Likte også at vi ble kvitt med de hovedkarakterne vi fikk se bite støvet. Jeg klarte ikke Tyler mer(så det å se han spist opp var litt tilfredstillende), og Ryan var kanskje en av de mest maste karakterne på serien på grunn av den jævela ungen. Også like greit at moren til Anna ble drept. Håper på sesong 3, og kanskje en videre titt på denne organisasjonen som er imot V`s. Hadde vært gangske bra med en combo av gruppa til Lars og Fifth Collum mot V`s. Gøy hvordan de også har bringet inn folk fra orginalen. Skuespillern som spilte moren Anna, og Lars er begge to fra orginalen. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Uventet sesongavslutning synes jeg. Hadde forventet at Anna døde og moren tok over, men hun var egentlig "ond". Eller noe liknende. Begynner å bli litt langtrukket imho, men kan jo bli interessant med den her nye orginasasjonen. Alt ligger ihvertfall til rette for en spennende ny sesong. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Veldig godt fornøyd med sesongavslutningen, og jeg håper virkelig det kommer mer. At Diana ble drept, overrasket meg litt. Hadde sett for meg at hun skulle ta over og vise seg å være enda ondere enn Anna, og at Anna eventuelt måtte samarbeide med menneskene for å stoppe henne. Men syns det var helt greit at det ble som det ble. Tyler borte, endelig, han var bare irriterende. Samme gjelder for Ryan. Så får vi se hva som skjer med Erica og Lisa nå som Tyler er død. Det vil utvilsomt ha mye å si for karakterutviklingen hos dem begge. Endret 17. mars 2011 av Nevnarion 1 Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Rop ut hvis noen vet om season 3 Må vite hva som skjer med dem xD. Ble så happy når jeg så den super hemmlig orginasationen xD Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Gud så DEILIG at denne hjernedøde Tyler-ungen forsvant!! Får håpe at han ikke kommer tilbake på et merkelig vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå