Gå til innhold

V - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg vurderte å skru av med en gang jeg så at de så ut som mennesker, men valgte å se ferdig.

Du skjønte altså ikke at de egentlig ikke ser ut som mennesker, men vha. teknologi har gjort slik at de ser ut som mennesker? Det er et av mange steg som gjør at de skal virke mer vennlige. Jeg vil heller se det med en forklaring slik det er, enn engelsksnakkende gummifjes.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått tid og rota meg til å se den 4. episoden, og jeg må si at jeg liker serien bedre og bedre, syns konseptet fenger. Men jeg er veldig lite fan av at det skal være pause helt fram til slutten av mars, det er altfor lenge, spesielt når vi bare har fått fire episoder. Det er liksom som at da kunne de egentlig spart seg det, og sendt hele serien til våren.

Det som skjer nå, er at mange av dem som har fulgt med på de første episodene, glemmer det meste, og så gidder de ikke hente seg inn igjen når serien kommer tilbake om 3 måneder. Og som nevnt tidligere her i tråden, andre serier har blitt kansellert for dette før. Skjønner ikke at tv-kanalene aldri lærer. Jeg forstår at det har med reklameinntekter å gjøre og at noen tidspunkter på året er bedre og alt det der, men de er nødt til å finne en bedre løsning, for dette holder ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...