L4r5 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Opplevde det motsatt jeg. Begynte ganske "meh" og ble bare bedre og bedre mot slutten. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Den begynnte bra fordi konseptet virka jævlig kult. Men etter hvert som det virkelige plottet viste seg, ble jeg bare skuffa. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 En god grunn for å følge med: Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hva skjer? Kommer det flere episoder, og når kommer dei? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hva skjer? Kommer det flere episoder, og når kommer dei? www.imdb.com Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Virker som det meste er satt på vent til etter OL. Er jo også en mulighet for at budsjettene ble litt trange på slutten av året. "V" føler jeg står og spinner litt. Det går litt for sent, den overrasker ikke nok. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg vurderte å skru av med en gang jeg så at de så ut som mennesker, men valgte å se ferdig. Du skjønte altså ikke at de egentlig ikke ser ut som mennesker, men vha. teknologi har gjort slik at de ser ut som mennesker? Det er et av mange steg som gjør at de skal virke mer vennlige. Jeg vil heller se det med en forklaring slik det er, enn engelsksnakkende gummifjes. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja, såklart, men jeg vurderte å skru av før jeg så så langt at det viste seg at de var reptiler. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er de reptiler da? Jeg vet ikke hva de er, men mennesker er de ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 De har hvertfall ifølge det vi har fått sett til nå en hud som er veldig "reptilsk". Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Da har jeg endelig fått tid og rota meg til å se den 4. episoden, og jeg må si at jeg liker serien bedre og bedre, syns konseptet fenger. Men jeg er veldig lite fan av at det skal være pause helt fram til slutten av mars, det er altfor lenge, spesielt når vi bare har fått fire episoder. Det er liksom som at da kunne de egentlig spart seg det, og sendt hele serien til våren. Det som skjer nå, er at mange av dem som har fulgt med på de første episodene, glemmer det meste, og så gidder de ikke hente seg inn igjen når serien kommer tilbake om 3 måneder. Og som nevnt tidligere her i tråden, andre serier har blitt kansellert for dette før. Skjønner ikke at tv-kanalene aldri lærer. Jeg forstår at det har med reklameinntekter å gjøre og at noen tidspunkter på året er bedre og alt det der, men de er nødt til å finne en bedre løsning, for dette holder ikke. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 På den annen side, det er vel iblant mulig å bygge opp forventninger og trekke flere seere via "word of mouth". Lenke til kommentar
vaaland Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 så episode 3 i går! satan så genial serie! liker den virkelig! kommer denne serien til Norge tru? Denne serien blir vist på tv i norge i februar. Canalplus vil vise denne serien. Lenke til kommentar
Suvana Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Faen da, jeg har lenge gått rundt å tenke at det bare var kommet ut 3 episoder. Er det noen plasser man kan laste ned episode 4, eller se den online? Jeg kan ikke laste ned torrenter. Elsker denne serien forresten! Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Faen da, jeg har lenge gått rundt å tenke at det bare var kommet ut 3 episoder. Er det noen plasser man kan laste ned episode 4, eller se den online? Jeg kan ikke laste ned torrenter. Elsker denne serien forresten! Streame den via hulu.com da.. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Æsj, trodde det kom ny episode i morgen. Men er vist bare en oppsumering.. Men ny episode kommer den 30 mars Får håpe serien holder samme nivå som de 4 første episodene.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja den tok seg kraftig opp i de to siste episodene spesielt. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Blir moro å få i gang V igjen. Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Whoho, heftig slutt på den femte episoden ja! Blir spennende å se hvordan resten utvikler seg nå.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Fant litt gamle tegneserier i går (ikke en spoiler, men en plass besparer) Endret 7. april 2010 av -iL- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå