Gå til innhold

V - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Episode 3 var herlig, elsket at resistansen begynner å ta form. Også det med "Fifth Column", herlig at det ikke er bare resistansen det er spioner i. Og hvem faen er John May? Likte den delen. Ryan er karaktern jeg virkelig begynte å like i episode 3, var på en måte tøft at vi fikk se Ryan, Erica, Landry og

Trodde at Flashforward kom til å bli den beste nye serien i år, selv om Flashforward fremdeles er en god serie så får V meg til å være et hakk mer hekta. Så garantert årets beste nye serie for min del, og vil nesten si casten er ganske god.

Joel Gretsch(Father Landry) må jeg si har aldri likt så godt før som nå, selv i det første året til The 4400 som jeg likte godt. Er både karaktern, og skuespillern litt bedre syntes nå jeg. Elizabeth Mitchell passet som hovedskuespiller, faktisk virkelig glad for at det ble henne fremfor noen andre. Anna blir spilt veldig riktig, kommer nok til å få en mer frustrert Anna etter hvert.

FF følger jeg også med på, men der klarer jeg å se episodene som går i Norge, det holder med å følge med på V på hulu.

Lenke til kommentar
Episode 3 var herlig, elsket at resistansen begynner å ta form. Også det med "Fifth Column", herlig at det ikke er bare resistansen det er spioner i. Og hvem faen er John May? Likte den delen. Ryan er karaktern jeg virkelig begynte å like i episode 3, var på en måte tøft at vi fikk se Ryan, Erica, Landry og

Trodde at Flashforward kom til å bli den beste nye serien i år, selv om Flashforward fremdeles er en god serie så får V meg til å være et hakk mer hekta. Så garantert årets beste nye serie for min del, og vil nesten si casten er ganske god.

Joel Gretsch(Father Landry) må jeg si har aldri likt så godt før som nå, selv i det første året til The 4400 som jeg likte godt. Er både karaktern, og skuespillern litt bedre syntes nå jeg. Elizabeth Mitchell passet som hovedskuespiller, faktisk virkelig glad for at det ble henne fremfor noen andre. Anna blir spilt veldig riktig, kommer nok til å få en mer frustrert Anna etter hvert.

FF følger jeg også med på, men der klarer jeg å se episodene som går i Norge, det holder med å følge med på V på hulu.

Hvordan ser du hulu episoder?

En proxy eller er du i USA ellerno?

Lenke til kommentar

I "forkledning" så regner de seg kanskje som Visitors, nærmest en hybridrase. Er det så interessant om de egentlig heter f.eks. kwuafapwhasfraravafrar? For alt vi vet kan det også være en rolle de har vokst opp med, og er "programmert" med ned til minste detalj. Annas "bliss" spiller ganske sikkert også en rolle.

Jeg ville heller klaget på noe annet først. F.eks. er sideplottet med psykologdama og visitorfyren som elsker henne og vil gifte seg litt kjedelig (attpåtil er hun gravid, ja, det hadde jeg aaaaaldri gjettet da det kom frem at hun hadde en annen "tilstand" også). Men tolererbart.

Lenke til kommentar

Jeg liker det generelle plottet rundt V, men blir så utrolig irritert av de fleste karakterene. For eksempel Georgie (motstandsleder for gruppen mot V). Når han går mot V forskeren, for å skyte han og fjerne huden hans, så bestemmer Georgie seg for å ta seg tid til å fortelle hva han har tenkt å gjøre. I mellomtiden får Ven selvfølgelig god tid til å hente frem en pistol og skyte ham i magen. Det synes jeg han fortjener! Det handlingsforløpet er dumt og utrolig urealistisk.

Hele motstandsgruppen kommer jo til å bli ledet inn i døden igjen om den klumsa skal lede dem.

Lenke til kommentar

Georgie takler åpenbart ikke motstandskamp lenger (om han noengang gjorde det), nei. Han har ikke hodet med seg.

Motstandskampen virker i det hele tatt helt håpløs, med helt umulige odds. Mye av moroa ligger også der, men det spørst om de klarer å skrive en evt. vellykket motstandskamp på en realistisk måte. "John May funnet. Kommer med en million skip som knuser alle slemme V-er, og jorda er reddet. The End."

Lenke til kommentar

Bra episode, dumt neste ikke blir sent før i mars.

Egentlig skyter de seg litt i rumpa med å dele eps på den måten, folk "glemmer" serien og de får ikke like stor seeroppslutning når de starter opp igjen. Mange serier har blitt kansellert på den måten.

Skjønner ikke vitsen :roll:

Lenke til kommentar

Merker jeg er veldig nysgjerrig på hva disse "v"'s vil ha fra menneskene.. De kan vel ikke gi dem noe som de ikke har fra før? kanskje jorda, som en plass å henge på, men hvorfor tar de ikke bare knekken på menneskene da? De har jo teknologien til det og tydeligvis x antall nye skip som kommer? Men ser jo at serien da ville blitt veldig kortvarig, men samtidig håper jeg ikke den blir som Lost og andre serier som har blitt melket for penger.

Noen som har peiling på hva "v" trenger av menneskene og hvorfor de gidder bruke tid på dem? Menneskenes teknologi ligger jo tydeligvis langt bak the v's..

Lenke til kommentar
Merker jeg er veldig nysgjerrig på hva disse "v"'s vil ha fra menneskene.. De kan vel ikke gi dem noe som de ikke har fra før? kanskje jorda, som en plass å henge på, men hvorfor tar de ikke bare knekken på menneskene da? De har jo teknologien til det og tydeligvis x antall nye skip som kommer? Men ser jo at serien da ville blitt veldig kortvarig, men samtidig håper jeg ikke den blir som Lost og andre serier som har blitt melket for penger.

Noen som har peiling på hva "v" trenger av menneskene og hvorfor de gidder bruke tid på dem? Menneskenes teknologi ligger jo tydeligvis langt bak the v's..

Ja, jeg vet hva de vil ha (har jo sett gamle serien)...

Spoiler - ikke les om du ikke vil vil vite det:

De hamstrer vann fra jorden, og er jo kjøttetende reptiler så de er ute etter levende bytter - nemlig mennesker.

Det er det som var plotet i den gamle serien - så får en se hvordan det utvikler seg i den nye serien, ikke sikkert de følger samme oppskrift ;)

Lenke til kommentar

Jeg så nettopp første episode og ble megaskuffa. Episoden startet bra, men ble bare dårligere og dårligere utover. Trudde endelig vi skulle få en "realistisk" romvesen-serie, men den viste seg å være nok en historie om romvesner som skal ta over jorda. Dårlige replikker fra dårlige skuespillere ødela innlevelsen min.

Jeg vurderte å skru av med en gang jeg så at de så ut som mennesker, men valgte å se ferdig.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...