Gå til innhold

V - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg visste heller ikke hva jeg skulle forvente, visste bare såvidt hva det handlet om på forhånd, og har ikke noe forhold til originalserien. Første del av episoden var litt "jaja". Følte på en måte ikke jeg ble engasjert nok. Men etterhvert så skjedde det ting, og det ble bedre og bedre. Kommer til å se neste episode også, for å si det sånn. :)

Lenke til kommentar

Det som er annerledes med denne serien i forhold til originalen er at med originalen sa venter de lenger f0r du far vite hvorfor v kom og hva de er for noe.

Sa man den for forste gang sa var det mystisk for man visste ikke helt hva som forgikk..

 

Mens her sa har de allerede gitt vekk masse i forste episode..

Men ja, originalen er jo noe alle kan se sa det ville blitt vanskelig a ha samme effekt som for 20 ar siden en gang til.

Lenke til kommentar
Det som er annerledes med denne serien i forhold til originalen er at med originalen sa venter de lenger f0r du far vite hvorfor v kom og hva de er for noe.

Sa man den for forste gang sa var det mystisk for man visste ikke helt hva som forgikk..

 

Mens her sa har de allerede gitt vekk masse i forste episode..

Men ja, originalen er jo noe alle kan se sa det ville blitt vanskelig a ha samme effekt som for 20 ar siden en gang til.

 

pluss at de regner nok med at maaaange har sett 80 talls serien så de hoppe nok ganske fort inn i selve plottet vil jeg tro med hensikt.. virket passe bra da, nok til at jeg må se et par episoder til for og se om det fortsettet i samme sporet :)

Lenke til kommentar

Synes episoden var bra, serien var i helheten bedre enn forventet.

 

Skjønner ikke helt det folk sa i den andre tråden at denne serien kom til å være helt elendig, tydeligvis var tankegangen dems merkelig når man tenker over orginalen. V, orginalserien gikk for det første i en helt annen tid. Og den var langt ifra en suksess(økset etter det i dag som er under en halv sesong), og det eneste som serien ble bemerket for var rollen Michael Ironside gjorde.

 

Det som er merkelig er at V etter første episode debuterer bedre enn Flashforward som ble lyst oppi skyene som en ny Lost. Kan ha med det at Elizabeth Mitchell bringer inn en del Lost-fans, men Dominic Monhagan burde vel ha gjort det samme for Flashforward? Alikevel "leder" V til nå.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jeg orket bare å se halve første episode. Det finnes grenser for hva jeg orker av platthet. Men hvis dere sier resten er verdt å se, kan jeg kanskje gi det en sjanse. Piloter kan jo ofte være litt kleine, men dette lover ikke bra. Jeg kunne skrevet den dialogen i fylla. Det er ikke tvil om at konseptet har råstoffet på plass til å kunne bli rått, men ikke med hvem som helst bak spakene.

Lenke til kommentar

Jeg så en helt fucked versjon oppdaget jeg etterhvert, den var klippet helt galt, scenene kom om hverandre, slutten kom på midten osv. Det ødela litt, men jeg hadde ikke tid til å sette den på på nytt når jeg oppdaget det (jeg synes det gikk LITT fort fram da han nyhetsankeren plutselig intervjuet Anna, lederen av Visitors før jeg i det hele tatt visste hvem hun var, hehehe). Men det virker lovende så langt!

Lenke til kommentar

Synes skuespiller valget er nokså bra. Men jeg har en følelse at serien kommer til å kraftig synke. De gjorde alt som første V tok opp over flere episoder og klemte det inn i første episode. Men dette er typisk for Pilot. Jeg klarer ikke til å se at de vil klare å holde dette gående.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...