Filmvenn Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Oppretter denne tråden for videre diskusjon av serien da den om noen dager starter. Forrige tråden ble lagd av noen som forhåndsdømte serien uten å ha sett noe annet enn promoer. Derfor blir det idiotisk å forsette å diskutere serien i den tråden. "V" er en kommende Sci-fi dramaserie som kommer på ABC 3 November. Hovedskuespillerne består av blant annet Elizabeth Mitchell som er best kjent som Juliet i Lost. Plot: Giant spaceships appear over all major cities of the world, and Anna, the beautiful and charismatic leader of the extra-terrestrial "Visitors," claims to come in peace. As a small number of humans begin to doubt the sincerity of the seemingly benevolent Visitors, FBI counter-terrorism agent Erica Evans discovers that the aliens have spent decades infiltrating human governments and businesses, and are now in the final stages of their plan to take over the planet. Cast: # Elizabeth Mitchell as Erica Evans # Morris Chestnut as Ryan Nichols # Joel Gretsch as Father Jack Landry # Lourdes Benedicto as Valerie Stevens # Logan Huffman as Tyler Evans # Morena Baccarin as Anna, the leader of the Visitors # Laura Vandervoort as Lisa, a Visitor # Scott Wolf as Chad Decker, a reporter Alan Tudyk best kjent fra Firefly gjestespiller i piloten. Endret 30. oktober 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Er dette en Remake eller en fortsettelse av V-serien fra 80 tallet?. Har den gamle serien på DVD og synes den er bra. edit: har lest litt rundt på nettet og ser ut som en remake. Endret 28. oktober 2009 av Lugmeister Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, det er ingen fortsettelse. Har ikke sett originalen selv. Jeg prøver å ikke ha for høye forventninger, men dette kan bli bra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Gleder meg. Ser veldig veldig spennende ut! Usannsylig kult musikkvalg på promoen! Muse passer jo ypperlig til en stemning som dette. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Gledar meg til denne, men prøvar og ikkje ha for høye forventningar. Virkar som selv ABC er usikre, siden me bare for fire episodar før dei tar pause på ubestemt tid. Endret 29. oktober 2009 av Groening Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Gleder meg. Ser veldig veldig spennende ut! Må si meg enig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Da er tråden tilbake igjen, merk at dette er diskusjon av serien etter amerikansk sendeskjema. Og ikke en tråd hvor tråden er for å forhåndsbedømme en hel serie utifra noen få promoer som den andre tråden. Endret 30. oktober 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 må vel se denne serien også for å se hvordan den er, alt for mange bra serier og for liten tid. om den er bra så håper jeg den ikke ender etter en sesong slik mange andre bra serier har gjort. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 De første åtte minuttene av første episode ligger allerede tilgjengelig på nettet, for de som ønsker å se dette. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Da starter også serien i natt Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Syntes det var bra Pilot.. Blir spennende a se hvordan det utfolder seg. Jeg liker veldig godt Elizabeth Mitchell.. Syntes hun har en "ro" over seg som er behagelig.. Gir premieren 8/10. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tror jeg ditcher Flashforward og følger med på dette heller! Utmerket start på serien! Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) ÅÅÅH.. må lastes ned. dette virket interessant! Endret 4. november 2009 av probin Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Hva med begge? Neh merket det ble nokså slitsomt å følge med på FF uke for uke etter 5 episoder! Kanskje jeg kommer til å catche up når sesongen er ferdig. "V" virker mer motiverende å følge med på! Ja, det har kanskje et uorginalt plott, men det er såpass mange fascinerende mysterier rundt det hele! FF er stikk motsatt - det har et orginalt plott, men med en haug uinteressange karakter-subplots/mysterier som danser umotiverende rundt grøten. Å se på FF kan sammenlignes med å stirre på en pasient i koma med et lite håp om at han snart vil våkne... (hehe.. greit.. jeg skal stoppe å disse FF... ..for now.. muahhahahahaa..) Back to V; Selve dialogen smartere, og karakterene som er introdusert virker mer flerdimensjonale og "evolverbare!" (er det et ord?)! Har ikke sett orginalen, men hører den har fått en kult-status gjennom årene. Så dette håper jeg blir bra! Endret 4. november 2009 av OCKi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Så akkurat episoden. Vet ikke helt hva jeg forventet. Litt uti den så tenkte jeg faktisk "Meh... Skjer det ikke noe snart?" Så skjedde det. Episoden gikk i mine øyne fra et middelmådig nivå i begynnelsen til nærmest perfeksjon. Overall: 85/100 Skjønner at personer måtte presenteres før det skjedde noe. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sjekker ut serien i kveld. Konseptet høres awesome ut! Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 må vel se episoden sammen med frokosten i dag. Håper den klarer og leve opp til oriinalen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Heldigvis så har jeg ikke sett originalserien. Jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag. Av erfaring så vet jeg at bildet blir litt skjevt fordi man glorifiserer minner. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jeg så reklamen en eller anna plass, så spennende ut! Skal se om jeg får sett første ep i dag! EDIT: Da var den sett. Tror jeg trenger en ep eller to til før jeg bestemmer meg. Synes på en måte at jeg fikk vite litt mye i første ep.. :/ Endret 4. november 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå