Phantom3D Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei, jeg studerer IT på Hio og lurte på hvor jeg kan skaffe Win 7 til en billigere penge? Har allerede brukt MSDN versjonene på to pcer. Men har en netbook jeg også gjerne vil bruke win 7 på. Tips? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det tilbudet er over for lengst...ACM/IEEE har fortsatt ikke lagt ut Windows 7 igjen, og ingen vet når det kommer. Jeg holder en knapp på ut på nyåret, etter at MS har solgt en del kopier av W7. Les heller denne tråden der du finner noen linker til "billige" steder. Uansett, om du ikke har tilgang via skolen din, så er det få muligheter til å få W7 skikkelig billig. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1165239 studentlisens.no er jo ett sted, men de virker veldig uprofesjonelle. (kan jo ta feil her). Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Takker for svar, ja så at det tilbudet hadde gått ut. Får bare vente å se om det kommer noe på nytt da, har ikke dårlig tid. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva med å spørre noen i klassen din om å få dems MSDN? kanskje noen av de som bruker mac.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå