gamerman Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er på grundig leting etter Rallisport Challenge til xbox. Solgte desverre dette spillet når jeg en gang solgte min xbox tilbake i tid. Nå har jeg fått Xbox 360 og ser at dette er bakover kompitabel Vet dere noe sted som kanskje selger det? Om noen vil pm meg om de har lyst til å selge det så er det fint. Hos expert hadde de en kasse med masse gamle spill, fant Rallisport Challenge 2 til 50 kroner, men kjøpte ikke fordi det ikke er bakover kompitabel på Xbox 360 Takker så mye til svar! Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvis du ikke er heldig å finner det i en bruktbutikk så må du nok på ebay. Her er to PAL versjoner: Rallisport Challenge for Xbox PAL Rallisport Challenge for Xbox PAL Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 forbanna synd at RC2 ikke funker på 360........digga det spillet Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 kan hende det funker, evt kommer til å funke senere Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 kan hende det funker, evt kommer til å funke senere funker ikke nå og MEEEGET tvilsomt om det noen gang vil funke......... Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 er nå en del spill som har blitt spillbare etter oppdateringer da.. aldri si aldri Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har ikke sjekket selv, men du kan jo kikke på Games on Demand på marketplace. Har sett flere klassiker der. Verdt forsøket iallefall! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Glemte å si at jeg ikke fant det på Games on demaned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå