Bone Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 ..til hva slags pris er det, og hva slags versjoner, eventuelt? Takker så meget for svar! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hør med fakultetet/studiestedet ditt om de er med i MSDNAA. Studerer selv ved UiO. Fikk W7 Pro gratis. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Ah.. takk! MSDNAA? Gratis!? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Microsoft Developer Network Academic Alliance GRATIS! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Gjelder jo stort sett kun studenter som går noen form for IT linje. Men noen skoler er vel kanskje ikke så nøye på det. Ellers har du jo studentlisens.no, men jeg vet ikke hvor seriøse de er. alle andre tilbud for studenter (og andre) ellers er borte for lengst. Amazon.co.uk hadde jo kjempe tilbud før lansering, men når de nå har tilbud sender de ikke til Norge. Får du ikke MSDNAA via skolen (og de må jo ha Windows 7, ikke alle har det heller) så må du nok belage deg på å betale lik pris som resten av oss andre. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg lastet ned fra MSDNAA og det er temmelig enkelt og greit. Det ligger en del andre programmer der også. Selv tok jeg meg friheten til å dra med meg XNA Game Creators Club medlemsskap for et år i tillegg. Er det ikke noe som heter studentlisens.no eller noe? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Uib har dette også, for alle studenter på institutt for informatikk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så Windows 7 er tilgjengelig via MSDNAA? Vurderer å registrere meg der, slik at jeg får Windows 7 Pro. Men leste et sted at jeg trengte et "Student ID Number". Hvor finner jeg det? Er det det nummeret som står på elev/studentkortet? Går VG2 btw. Lenke til kommentar
freddas Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så Windows 7 er tilgjengelig via MSDNAA? Vurderer å registrere meg der, slik at jeg får Windows 7 Pro. Men leste et sted at jeg trengte et "Student ID Number". Hvor finner jeg det? Er det det nummeret som står på elev/studentkortet? Går VG2 btw. Skolen din må være med i MSDNAA, og du får innloggingsinfo osv fra dem. Det går ikke ann å bare registrere seg selv Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 På min skole er det den samme innlogging og passord som jeg bruker på skolenettverket. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Takker for alle svar! Hvordan finner man ut om skolen er med i MSDNAA, da? Finnes det noen liste over sånn? Lenke til kommentar
hwl Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Her: http://www.msdnaa.net/search/schoolsearch.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå