*F* Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 For å snakke om barnetv: Pelle politibil! Se filmen hos Youtube Ser først nå at Pelle Politibil kjører uten skilter i trafikken.Litt ironsik ettersom det er en politibil som skal være et lovlydlig forbilde. Nå tror vel barn det er greit å kjøre uten skilt. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 For å snakke om barnetv: Pelle politibil! Se filmen hos Youtube Ser først nå at Pelle Politibil kjører uten skilter i trafikken.Litt ironsik ettersom det er en politibil som skal være et lovlydlig forbilde. Nå tror vel barn det er greit å kjøre uten skilt. Amerikansk tankegang det der Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hadde smakt med en Soho nå ja. Det jeg ofte savner er hvor bekymringsfritt det var i "gamle dager". Behøvde ikke tenke på regninger, jobbing, restskatt, etc. Savner også sommerferien. Gjorde akkurat som jeg ville. Sov lenge og var oppe hele natten. Var gode tider det ja. Men det er jo selvsagt ikke bare kjedelig å være voksen heller, men savner den friheten jeg hadde som liten drittunge. @ Colb: La oss saksøke Pelle Politibil for dårlig inflytelse. Endret 14. november 2009 av Ördög Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Altfor koselig tråd Savner: Sesam Stasjon, Albert Åberg, Dyrene i hjorteskogen (?), det var engang et menneske, Pokemon, Gameboy, NES, PS1, Gammel wrestling, lego, fjernstyrte biler, bowling, sparke fotball mellom blokkene med hele nabolaget. ALT FRA 1988-1998 EGENTLIG! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg savner den tiden skolen handlet om å lære foran å prestere. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Savner en siders klassikerene bakerst i donald Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg savner den tiden skolen handlet om å lære foran å prestere. Good answer. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Altfor koselig tråd det var engang et menneske. Det var vell historie om mennesker antar jeg? Likte bedre det (samme tegneserie) som handlet om kroppen! Mye mer interessant for meg! Lenke til kommentar
Humber Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vet dere hva jeg savner? LIVET MITT! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Savner da vi leika politi og tjuv, da kyssing var noe fælt, og vi ikke en gang hadde rørt Pamela Anderson for en million. Da vi ikke viste så mye, og da ansvar ennå ikke var i vårt vokabular. Savner at pappa smørte skia, og mamma alltid hadde noe kaker i sekken. Savner militæret, samholdet oss gutta i mellom, alle hata militæret, men vi hata det sammen. Alt var bedre før. Men om 20år ønsker jeg helt sikkert at jeg kunne være 20 igjen... Endret 22. november 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Striderna mot Danmark och kampen om skåneland Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Barneskolen, å utforske alle kriker og kroker, gjemme seg i alle de utallige gangene med en gang vi fikk sjansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå