Gå til innhold

Hva savner du fra fortiden? - tråden

Colb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Generelt savner jeg barneskolen og egentlig alt som har med den å gjøre. Ingen forpliktelser og intet ansvar. Ny kjæreste hver dag. Dumme seg skikkelig ut og bli hyllet for det. Løpe fra lærerne. Savner tv-programmene, pokemon, jeg savner "Stingers" på nrk fredagskvelden og den vonde følelsen av å vite jeg måtte legge meg når det var ferdig. Jeg savner hjemmelaget pizza med familien.

Jeg savner å rydde rommet mitt med en av pappas cd'er i stereoen. Jeg savner å leve i gatene der jeg bodde, ute hele tiden og være med venner. Løpe rundt, leke bomgjemsel, ring på spring, sykle, le.

Man blir mer seriøs når man blir eldre. Det suger.

Lenke til kommentar
Man blir mer seriøs når man blir eldre. Det suger.
Du har fullstendig rett! Nå har ikke jeg rukket å bli så gammel, men etter at jeg dro i militæret og spesielt etter at jeg flyttet hjemmefra for å studere har jeg merket et savn etter barndommen. Hele barndommen har man kun ønsket å bli eldre, men det er jo herlig å være barn. Helt uten plikter, ansvar og sorger!

Jeg og har ikke vært sommer siden 1998 i hodet mitt
Jeg husker spesielt 1997 som en fantastisk sommer. Jeg var på campingtur med besteforeldra mine den sommeren, og morgenbad hver morgen er noen stikkord. Husker også at Bestefar kjørte motorsykkel til jobb hver morgen i shorts og t-skjorte! Det savner jeg! Endret av fredrikg-
Lenke til kommentar

Hahaha, lo høyt og ler enda av posten din Niks. Dog jeg synes det blir feil at du sier du savner 20-tallet når jeg er 98% sikker på at du ikke levde på den tiden.

Jeg ville dønn seriøst gitt hele min formue for å få oppleve barneskolen om igjen. De syv beste årene av livet mitt (so far).

Lenke til kommentar
Sesam Stasjon lærte vi jo faktisk noe av, ser ikke at man lærer så mye av de dumme, kortvokste trollene som springer rundt i skogen og stønner..

Mamma sier at det var der jeg lærte meg og telle.

Da jeg ble litt eldre var Sesam Stasjon det verste jeg viste om.

Pelle Politibil / Kaptein Sabeltann opplevde jeg ikke da jeg var for gammel for denslags.

Dyrene i Hjerteskogen eller hva det het var mitt første møte med Nynorsk.

Ellers så var jeg for opptatt med og grine ut vinduet og lure på hvor pappa var hen når han var 6 måneder på havet i strekk.

Pappa spurte meg om jeg var mye trist på den tiden, men svarte ikke ja der (i nyere tid). Baaw...

Tiden da mamma og pappa skiltes er jo noe man ikke savner fra fortiden....

Nei, jeg har ikke hatt noe lys fortid, og heller ser faen meg ikke framtiden lys ut heller.

1987-Mod

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

Føler faktisk for å si at jeg savner militæret. I hvert fall deler av tiden. Et par år som grenader hadde sikkert gjort seg. Hadde gjort det også tror jeg om jeg ikke hadde reservert skoleplass...

Savner også tida da mor og far bodde sammen. Og det å bo hjemme! Hybel er noe drit :thumbdown:

Lenke til kommentar

Savner Fox Kids (Louie, Oggy, Eek etc) - Savner også "gamle" Nickelodeon og Cartoon Network.

Var så mye bedre før 3D tok overhånd, savner halvteknoen som søstera mi hørte på når jeg var liten og savner seff de gode isene.

Mitt nyeste savn er den orginale NRK MP3 - Savner gode gamle dager da de ikke spilt Hip Hop og Håward var programleder!!!!!!

Han var dritgod :)

Mye jeg savner, fy søren jeg er jo bare født i 92' ....

Lenke til kommentar
Hahaha, lo høyt og ler enda av posten din Niks. Dog jeg synes det blir feil at du sier du savner 20-tallet når jeg er 98% sikker på at du ikke levde på den tiden.

Jeg ville dønn seriøst gitt hele min formue for å få oppleve barneskolen om igjen. De syv beste årene av livet mitt (so far).

Trenger ikkje ha levd på den tiden for og savne den ;)

Savner selv middelalderen og de tidene. Kanjse litt feil og si savner, men lengter til de tidene.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...