Dr. Chaos Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Eg klarer ikkje å få Sesam Stasjon introen ut av hovudet. Det er eigentleg ganske trist , men frå ein annan side er eg glad for å ha vekse opp med det. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg savner side nr 3 av denne tråden Litt mer seriøst: Jeg savner en kompis av meg som går på folkehøyskole. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Generelt savner jeg barneskolen og egentlig alt som har med den å gjøre. Ingen forpliktelser og intet ansvar. Ny kjæreste hver dag. Dumme seg skikkelig ut og bli hyllet for det. Løpe fra lærerne. Savner tv-programmene, pokemon, jeg savner "Stingers" på nrk fredagskvelden og den vonde følelsen av å vite jeg måtte legge meg når det var ferdig. Jeg savner hjemmelaget pizza med familien. Jeg savner å rydde rommet mitt med en av pappas cd'er i stereoen. Jeg savner å leve i gatene der jeg bodde, ute hele tiden og være med venner. Løpe rundt, leke bomgjemsel, ring på spring, sykle, le. Man blir mer seriøs når man blir eldre. Det suger. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 ^ Bra sagt.. Savner sommeren. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 ^ Bra sagt.. Savner sommeren. Jeg og har ikke vært sommer siden 1998 i hodet mitt Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Man blir mer seriøs når man blir eldre. Det suger.Du har fullstendig rett! Nå har ikke jeg rukket å bli så gammel, men etter at jeg dro i militæret og spesielt etter at jeg flyttet hjemmefra for å studere har jeg merket et savn etter barndommen. Hele barndommen har man kun ønsket å bli eldre, men det er jo herlig å være barn. Helt uten plikter, ansvar og sorger! Jeg og har ikke vært sommer siden 1998 i hodet mittJeg husker spesielt 1997 som en fantastisk sommer. Jeg var på campingtur med besteforeldra mine den sommeren, og morgenbad hver morgen er noen stikkord. Husker også at Bestefar kjørte motorsykkel til jobb hver morgen i shorts og t-skjorte! Det savner jeg! Endret 8. november 2009 av fredrikg- Lenke til kommentar
Niks Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Savner stilen de hadde på 20-tallet, dress og frakk. Pluss at kvinnen kjente sin plass i samfunnet Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hahaha, lo høyt og ler enda av posten din Niks. Dog jeg synes det blir feil at du sier du savner 20-tallet når jeg er 98% sikker på at du ikke levde på den tiden. Jeg ville dønn seriøst gitt hele min formue for å få oppleve barneskolen om igjen. De syv beste årene av livet mitt (so far). Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Sesam Stasjon lærte vi jo faktisk noe av, ser ikke at man lærer så mye av de dumme, kortvokste trollene som springer rundt i skogen og stønner.. Mamma sier at det var der jeg lærte meg og telle. Da jeg ble litt eldre var Sesam Stasjon det verste jeg viste om. Pelle Politibil / Kaptein Sabeltann opplevde jeg ikke da jeg var for gammel for denslags. Dyrene i Hjerteskogen eller hva det het var mitt første møte med Nynorsk. Ellers så var jeg for opptatt med og grine ut vinduet og lure på hvor pappa var hen når han var 6 måneder på havet i strekk. Pappa spurte meg om jeg var mye trist på den tiden, men svarte ikke ja der (i nyere tid). Baaw... Tiden da mamma og pappa skiltes er jo noe man ikke savner fra fortiden.... Nei, jeg har ikke hatt noe lys fortid, og heller ser faen meg ikke framtiden lys ut heller. 1987-Mod Endret 9. november 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg er glad jeg ikke savner like mye som flere av dere... Man har et liv etter 7endeklasse også. Jeg for min del, er glad for barneskole-tiden, selv om det var mye piss som skjedde der og, men samtidig utrolig glad for mitt awersome liv. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg savner tiden før militæret. fra da jeg var 15-18, det var en herlig tid! men jeg har det ganske bra nå har verden beste kjæresteog fremtidsplaner:) Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Føler faktisk for å si at jeg savner militæret. I hvert fall deler av tiden. Et par år som grenader hadde sikkert gjort seg. Hadde gjort det også tror jeg om jeg ikke hadde reservert skoleplass... Savner også tida da mor og far bodde sammen. Og det å bo hjemme! Hybel er noe drit Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det må nok bli: Hawken WinterGreen og Den gamle General boks designen. (er det bare meg eller smakte general snusen bedre på de gamle svarte boksene?) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Den gamle General boks designen. (er det bare meg eller smakte general snusen bedre på de gamle svarte boksene?) Den er jeg med på. Det gamle designet var langt mer stilfullt. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Savner denne: Tyggis.bmp Mye annet snacks å savne av is i bildebasen til Diplom is Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg savner den tida da Blackburn Rovers var på toppen i England Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Savner Fox Kids (Louie, Oggy, Eek etc) - Savner også "gamle" Nickelodeon og Cartoon Network. Var så mye bedre før 3D tok overhånd, savner halvteknoen som søstera mi hørte på når jeg var liten og savner seff de gode isene. Mitt nyeste savn er den orginale NRK MP3 - Savner gode gamle dager da de ikke spilt Hip Hop og Håward var programleder!!!!!! Han var dritgod Mye jeg savner, fy søren jeg er jo bare født i 92' .... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Hahaha, lo høyt og ler enda av posten din Niks. Dog jeg synes det blir feil at du sier du savner 20-tallet når jeg er 98% sikker på at du ikke levde på den tiden. Jeg ville dønn seriøst gitt hele min formue for å få oppleve barneskolen om igjen. De syv beste årene av livet mitt (so far). Trenger ikkje ha levd på den tiden for og savne den Savner selv middelalderen og de tidene. Kanjse litt feil og si savner, men lengter til de tidene. Endret 12. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Kreztians Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hadde gjort ALT for å være en liten drittunge igjen. er kjedelig å være voksen i forhold til å være unge! Lenke til kommentar
supehue Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 savner da jeg hvar 11 år og kjørte ulovlig traktor på A-K-MASKINER det var moro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå