Delvis Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Når det gjelder is; savner jeg figur-isen. Vi er sikkert på 60 tallet nå. Kanskje litt innpå 70 tallet. Den hadde plastpinne med en figur bak isen. Flere som husker den?? Jaarvik is Lenke til kommentar
Colb Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 husker ikke akkurat deen men savner sånn is smakte da jeg var 6 år gammel. Har bare forandret seg Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Når det gjelder is; savner jeg figur-isen. Vi er sikkert på 60 tallet nå. Kanskje litt innpå 70 tallet. Den hadde plastpinne med en figur bak isen. Flere som husker den?? Jaarvik is Isbilen selger den fortsatt, og jeg har aldri kunnet fordra den Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg savner: Alta og gamle Finnmark Fanta Shokata og Mango Bounty isen Draco heads! Barneskolen Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Savner Michael Jacksons popularitet.. Endret 2. november 2009 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Muimiudo Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Savner Love Is og Boomer tyggisene. Savner Vanilla coke og brevskriving. Savner tiden når man kunne holde ball og ikke være en særing (selv om jeg aldri har vært i den tiden) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sex. 4måneder er lenge. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Pæreisen og kykeli kokos Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sex. 4måneder er lenge. Jeg føler med deg! Merkelig nok er sex det jeg savner mest fra det nylig ruinerte forholdet mitt Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hekseskudd (godteri) Den gamle pringlesen Shufflepuck cafe (spill) Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vanilla wow Der alle var lvl 60 Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 hubba bubba, å vere 13 år, ungdomskolen, ringenes herre på kino, george w. bush, fox kids, pokemon 1 (første sesongen på TV) pokemon kort, Edgar davids i hans glansdager og grandiosa med pølse Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 hubba bubba, å vere 13 år, ungdomskolen, ringenes herre på kino, george w. bush, fox kids, pokemon 1 (første sesongen på TV) pokemon kort, Edgar davids i hans glansdager og grandiosa med pølse W00t? Du snakker ikke om pepperoni? Jeg savner forresten mild tacoen, den var ganske god Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Merkelig nok er sex det jeg savner mest fra det nylig ruinerte forholdet mitt Kondolerer. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Merkelig nok er sex det jeg savner mest fra det nylig ruinerte forholdet mitt Kondolerer. Takk Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Polaroidkamera savner jeg... Faren min hadde ett og noen bilder. Vi skulle rydde loftet en gang jeg var liten, også fant vi det gamle kameraet som hadde lugget der en del år. det var heldigvis noen bilder igjen. Den dag i dag kan jeg bare sitte igjen med minene om å se bildet bli gradvis fremkalt, og ikke minst kameraet og bildene som pyntegjenstander. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå