Colb Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Her kan man skrive ned ting man savner. ting som kansje som ikke finns lenger. Jeg for eksempel savner: 50 øres bugg (bugg generelt. lenge siden jeg har sett det nå) Steve Irwin hustelefoner med skive (vet disse fortsatt finns, men skjelden man ser dem lenger) Savner å ikke være tilgjengelig 24/7 er jo vel og bra på så mange måter, men var deilig at ingen ble "sure" fordi de forventet å få tak i deg når du ikke var hjemme. Endret 30. oktober 2009 av Colb Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Vanilla coke. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Soho og orbit Gjett om jeg savner den Utrolig god er den. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 sikkert mange som savner håret sitt Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) sikkert mange som savner håret sitt Begynner vi å dra litt på årene? V12 kreatin Etter som jeg vet er ikke V12 kreatin (hvis det ikke finnes flere typer V12 da) det er bare energi supplement. Endret 30. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Savner programmet til Asgeir og vaskebjørnen. Så på det når jeg var liten, og fant det på TV i går. the memories Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 sikkert mange som savner håret sitt Begynner vi å dra litt på årene? V12 kreatin Etter som jeg vet er ikke V12 kreatin (hvis det ikke finnes flere typer V12 da) det er bare energi supplement. Wrooooong. Det inneholder mye annet rart også, ja, men det er et tilskudd av kreatin som også inneholder andre stoffer * TricreatineMalat * Betaine Glycocyamine * NAG N-Acetyl-L-Glutamine * Nitro Arginine. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 POGs Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kanskje ikkje ein ting, men eg saknar den tida då me i staden for å sjå på TV heile dagen slik som det verkar som born gjer no, var ute i skogen og klatra på fjellhyller og diverse andre farlege ting i staden. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja, jeg er nå glad jeg vokste opp med 1-3 kanaler, så jeg hadde ikke stor interesse av å se på TV. Har det ikke nå heller. Savner mitt barnlige sinn... Eller... Jeg savner egentlig alle andres. Jeg er fortsatt et barn inni meg. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 dum tråd egentlig man finner ut hvor mange ting man savner Lenke til kommentar
Quick Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Heksehyl - små lakrispastiller i metalleske... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Vanilla coke. Den er jo komt tilbake uansett, så.. Selv savner jeg drillo- og klovne-is.. Klovne-isen får man kjøpt i enkelte is-biler, mne dette er ikke godt nok Edit: Soho og orbit *img* Gjett om jeg savner den Utrolig god er den. herre.. Den hadde jeg helt glemt! Nå savner jeg den som bare pokker! Endret 30. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå