HulkHaugen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Sitter å lurer på hva jeg ville ha gjort annerledes hvis jeg visste det jeg gjør i dag, og var 16, nettopp ferdig med ungdomsskolen. Hva ville jeg ha gjort annerledes, og hva er jeg fornøyd med? Klarer ikke svare helt på det selv, annet enn å frarådet meg å kjøpe en dyr BMW uten kasko, må tenke litt mere på det rett og slett. Noen andre som har noe anger eller kloke valg? Kanskje det kommer frem noen fellesnevnere, feil vi aldri lærer av, eller rett og slett noen gøye historier Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Tja. Vitenskaps- og språkhistorie er noe som er et felt som jeg fordyper meg bare mer og mer i. Så det måtte ha blitt noe innen det. Ellers er det småting, ubetydligheter som jeg ville gjort annerledes. Spør meg igjen når jeg blir 70 og tenker; har livet vært godt. Endret 29. oktober 2009 av Luftbor Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Livet midt har vært godt, så jeg tror ikke jeg ville gjort ting annerledes. Har gjort mange tabber, bulket bilen, m.m. Men dette er jo noe som hører med til livslærdommen og mange av tabbene ”humrer” jeg av i dag. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg ville fulgt med på skolen, vært flittig og gjort mitt beste for å trekke til meg lærdom fra alle kanter. Jeg irriterer meg ofte over min rebelske holdning til alt og alle i barne- og ungdomstiden, og min absolutte forakt for læring. Det er så utrolig mye jeg har gått glipp av, så altfor mange grunnleggende lærdommer jeg aldri tok innover meg. Men kanskje har det kommet mer godt ut av det enn jeg idag er istand til å forstå. Jeg er fortsatt ung, har nettopp oppdaget en enorm appetitt for å lære og oppdage ting, og jeg sitter igjen med ett livsyn jeg er svært glad i, og som jeg tviler på at jeg kunne bygget meg opp ved å være flittig og aldri brenne meg på fingrene. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Aiaiai, alle de jentene..... Hadde jeg bare visst Lenke til kommentar
Stjerneskudd Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ganske fornøyd egentlig, har aldri bukket under for noe press og sjeldent latt være å si mine meninger.. For meg er det dette som betyr noe På en annen side kunne jeg unngått mye, jeg kunne holdt meg unna de personene jeg visste en gang ville såre meg og det er mye jeg har sagt jeg ønsker jeg hadde omformulert/ latt være å si. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg ville unngått å i det hele tatt begynt... Lenke til kommentar
olasonn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg ville ha brydd meg mindre om andres meninger. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg hadde tatt mot til meg og gitt barneskolelærerinden og kristendoms undervisningen (salme memorisering og annet møl!) hennes en på tygga og sagt hva jeg mente om behandlingen hennes! Ødelagt store deler av livet mitt har hun. Endret 1. november 2009 av PantZman Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg ville bryti mange flere lover som mindreårig og starta med heroin så tidlig som mulig. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tror ikke jeg hadde gjort noe grunnleggende anderledes egentlig. Litt små ting her og der, men ikke verd å faktisk begynne helt på nytt for det. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Brukt mer tid med familien min, og fått mer ut av bardommen/ungdomstiden enn det jeg gjorde. Jeg sløste bort så og si alle årene mellom sjette klasse og slutten av VGS foran pc'en. Så sinnsykt mye mer jeg kunne fått til! Toppkarakterer, "skills" i en masse rart, og så kunne jeg blitt med i forsvaret før, og i "rett" avdeling. Samt å holde meg LANGT unna jenter. I alle i mine yngre år. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 He he, ja hadde en bare holdt seg unna disse jentene.... Svikefulle som de er! Vi skulle nok brukt bibelen som en rettesnor på langt flere områder angående det "svake" kjønn i så måte tror jeg... Som en kompis av meg sa: "Jenter skal behandles som grassplener, de skal slås og holdes nede!" Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Interessant. Eg har øydelagt mykje for framtida mi. Kanskje fulgt med på skulen, vært litt meir open om meg sjølve. Men eg trur ikkje eg hadde gjort så mykje annleis likevel, så eg trur ikkje eg hadde orka å byrja ein gong. For eit ork, kvar dag som går er ein befrielse - hadde eg fått alt i retur hadde eg nok i aller høgast grad tatt springfart utfor eit stup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå