NorthernAvenger Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei. Jeg har en 60GB PS3 som har hatt en "kokt" HDMI-port og som nå har sluttet å lese discs. Problemet er at jeg ikke er sikker på hvor den er kjøpt. Den er norsk, men noe mer vet jeg ikke xD Finnes det i det hele tatt noe håp å få den reparert? Muligheten til å spille PS2 er en big deal for meg ellers hadde jeg bare skaffet en PS3slim. Snakket med nordisk film som bare gir meg en standardmelding om at PS3 må returneres til forhandleren. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Du må sikkert ut med en pengesum om du ikke klarer å finne ut hvor den er kjøpt, eller om det overhodet er en norsk maskin, tipper jeg. Prøv å sende en mail og forklar problemet, og spør hvor mye det koster å få den reparert. Litt sløvt at dem ikke kan finne ut av dette med serienummer, menmen her er iallefall kontakt-info: Nordisk film: Norge Playstation Hotline 820 68 322 Mandag – Torsdag 10.00 – 18.00 Fredag 10.00 – 17.30 Pris: 6,50:-/min Mail: [email protected] Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Takker. Får prøve på telefon på Mandag. Har prøvd på mail, men får bare automatisert svar. Maskinen er i hvertfall norsk. Såpass vet jeg Endret 30. oktober 2009 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 De blir ikke reparert, iallefall ikke på garanti eller reklamasjon. De som har levert inn slike har fått tilbake nyere modeller. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kompis av meg opplevde noe lignende for ikke så alt for lenge siden. Ble sendt inn og fikk en helt ny en tilbake uten noen kostnader. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Får nok tilbake en ny 80 GB uten bakoverkompabilitet Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Får spørre om det, men om det ikke er en 60GB jeg får tilbake (om jeg i det hele tatt får den reparert xD ) får jeg finne noen andre som kan reparere PS3. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det er ikke utenkelig at du kan kreve å be om å få med en PS2 dersom de ikke er i stand til å reparere din bakoverkompatible PS3. Det er tross alt snakk om en vesentlig mangel her. Hør med Forbrukerrådet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er jo ikke bare det da, mister jo to USB-porter, minnekortlesere, og muligheten til å installere andre OS (om han får tilbake Slim). Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 USB-hubs og minnekortleser koster et par tiere, lite poeng i å dytte flaksen for noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå