XtreO Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei, Har noen en rimelig del eposter og mange kontakter på Micrsoft Outlook jeg gjerne vil ha med meg til Outlooken på en ny PC. Problemet er bare det at jeg ikke får til kopiere alle kontaktene og epostene slik at jeg får åpnet de igjen på den nye PCen. Naturligvis har jeg søkt på "how to export from outlook" og lignende i google, men uten at jeg faktisk fant en guide som hjalp meg forstå hvordan jeg får det til. :-/ Har også prøvd ctrl-A hele på innboksen og kontaktene og legge det over på en ekstern harddisk, for så å prøve å legge det til Outlooken på den andre PCen uten hell. Håper noen kan klarere hvordan dette faktisk virker! Litt sideinformasjon jeg ikke helt vet om vil hjelpe - outlooken på den gamle PCen er versjonen "Microsoft Office Outlook 2003". Den nye Outlooken vil jeg vel gå ut i fra er den nyeste versjonen av programmet. Operativsystemet er ganske gammelt på den gamle PCen, og veldig nytt på den nye PCen. Vil selvfølgelig finne ut mer om det trengs. Håper på snar hjelp, den gamle PCen er ikke mange dagene unna å bryte sammen! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Dette skal jo være enkelt, nå har jeg kun Office 2007 foran meg, så beklager om dette ikke fungerer på Outlook 2003. Gå på Fil på menyen Velg Importer og Eksporter Velg Eksporter til en fil Velg fil med personlige mapper Velg den øverste mappen i ditt hiraki, og huk av for inkluder undermapper Velg ett sted å lagre filen (nb lagre filen ett lett sted å huske da) Trykk Ferdig / Finish I den nye Outlooken din velger du så importer og så velger du hvor du har lagret filen, og vips så skal alt være over på den nye outlooken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå