NgZ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hei, Har møtt noen hindre på veien mot det perfekte gal professor/lege/Dr. Frankenstein-kostyme: Jeg fikk ikke tak i labbfrakken jeg trengte. Jeg trenger forslag til steder i Bergen som selger -Lab-frakk VIKTIG!! Helst så billig som mulig, selvfølgelig. Skulle kjøpe fra vaskeriet på Haukeland, men de hadde ikke. - Billige reagensrør - er dette noe de kan ha i en lekebutikk? kal fyles med grønn og rød gele. - neonsticsk e.l. - for å stikke nedi reagensrørene så innholdet gløder. - noe som ser ut som blod (til å ha på labfrakken) Hva ser ekte ut, og hvor får jeg tak i det - sminke - for sot/eksplosjonsskade i ansiktet - grønt "slim"/skummel radiaktiv væske. som blir sittende på labfrakken: regner med at vanlig lekeslim ikke vil gjøre det. Har i tillegg tenkt å svi labbfrakken her og der, kline litt blod og slim over den, pynte den med et par kanyler, masse penner i lommen (selvfølgelig), lage en vill frisyre, og mekke en amputasjonssag av papp og alu.folie. Tar gjerne imot tps, skal sjekke utover formiddagen i morgen, men skulle helst få kjøpt ihvertfall labbfrakken i morgen, så hurtige råd tas imot med STOOOR takk. Anyone? red: la til type kostyme i emnetittelen. Endret 29. oktober 2009 av NgZ Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Edit: Du hadde visst sjekket dte ja Endret 29. oktober 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Edit: Du hadde visst sjekket dte jaHaukeland du skulle foreslå? Vært der ja, kjipt at de ikke hadde noen, det hadde ikke falt meg inn en gang. Da skulle jeg jo bare ordnet det for et par uker siden. Langtidsplanlegging er kanskje ikke min sterkeste side. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis jeg ikke tar helt feil så selger de lab coats på clas ohlson eller biltema (husker ikke i farten hvilken av dem) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hvis jeg ikke tar helt feil så selger de lab coats på clas ohlson eller biltema (husker ikke i farten hvilken av dem)Hmm, ingen treff på hverken "lab", "labb" eller "frakk" på noen av nettsidene deres. Tror ikke jeg kan huske å ha sett det på claes. Kan jo ta en telefon til Biltema i morgen. Litt langt å dra hvis det er bomtur.Takk for tips. Endret 29. oktober 2009 av NgZ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 ok, jeg kom på det nå. Sparkjøp var det http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/c...parBase%29.aspx Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Faen, har nettopp kjøpt en for litt mer enn det... Jaja, det overlever jeg. Takk for tipset ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå