leifhv Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kjøpte min Slim 120 GB for 2690,- på Lefdal på lørdag. Merk: Denne prisen får du bare ved bestilling i nettbutikken, men hvis du vil slippe fraktkostnader, kan du velge Collect@Store som fraktmetode. Jeg gjorde dette. Helt genialt. Hverken Lefdal eller Elkjøp har 'Collect at store' på PS3 lengre nå. Dvs. at den vil koster 2999,- hvis du ikke vil bestille med 3-7 dagers frakt (80-90 kr. fraktkost). Netshop selger 120gb Slim nå for 2575,- og da kan men hente den selv på hentelagret i Oslo eller Sandefjord. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Fikk min PS3 i retur igår etter et lite havari. Men den skal rett i retur gitt. Leverer fra meg en perfekt utgave uten en eneste ripe i coveret, og får etter 2 uker en PS3 tilbake som mest sannsynlig har blitt brukt som curling-ball. Det er trist. Kan ikke ha den fremme når den ser slik ut. Forseglingsklistremerket er ødelagt, cover er ripete, og det er mange hakk i den. I tillegg fikk jeg ikke tilbake originalboksen, men kun en vanlig brun pappeske. Dritt når sånt skjer. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hvem stod for reperasjonen? Høres jo svært useriøst ut... Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Føler med deg newman221. Dette kan du ikke la passere. Vil en PS3 fungere på samme måte som en WD TV boks? Slik at du kan legge en MKV film med HD oppløsning som man har lastet ned over til PS3 harddisken, og se filmen i HD oppløsning på tv skjermen? Endret 14. november 2009 av 2die4 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvem stod for reperasjonen? Høres jo svært useriøst ut... Leverte den inn hos ServiceKompaniet oppe i Brynsengområdet i Oslo. Men tviler på at det var dems "feil", da pakken er sendt fra Addex. Har overhodet ingen aning om hva slags selskap det er, men har store planer om å ringe både dem og Nordisk Film og eventuelt Elprice på mandag. Ikke aktuelt å godta en PS3 som tidligere har vært brukt som curlingball. Det igjen får meg til å lure på hva forrige eier av denne ps3'n dreiv med.,.. Noen klarer rett og slett ikke behandle ting pent. Tror ikke jeg hadde en eneste ripe i PS3'n, heller ikke i et eneste spill. Hva gjør folk med sine konsoller og spill egentlig? Jaja, jeg får krangle videre. I verste fall blir jeg skikkelig sur og sender hele saken til Forbrukerrådet, mens jeg jobber litt overtid. Får bare håpe jeg ikke blir bitt av den legendariske svineinfluensaen før saken har fikset seg... Det ville rett og slett vært tragisk. 8 dagers sykemelding, og ingen PS3... Jeg som har både Ratchet&Clank, Uncharted2 og Arkham Asylum stående i hylla uferdig... Og Assassins Creed2 forhåndsbestilt... Trenger ny ps3, ganske raskt. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Nei, bare motstander av reklame i helt tilfeldige tråder. Kanskje du heller skal hjelpe han som har fått PS3en sin herpa under reparasjon?! Edit: leif Endret 15. november 2009 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Desverre har vi en del ikke helt fornuftige personer som tror det er helt greit å drive å spamme hele forumet med søppel, har selvsagt fjernet søppelet nå. Lenke til kommentar
the15reasons Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Orbennas: Om du har på subtitles når hun snakker er det et ord i hver av de 9 videoene som skiller seg ut. Du må se alle filmene for å få spørsmål om å skrive inn en setning som du må finne ved å sette samme de 9 ordene. Ninjahamster: Du sier det jo egentlig selv, og har rett, det er 5/1000 mulighet for å vinne. (om ikke 1000 stk klarer det innen 23/11 trekkes det blandt de som har klart det). Det er ganske god odds i en sånn konkurranse, hvertfall når alle som klarer å finne kodesetningen i tillegg får et PS3-spill... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 5 vinnere av 1000 er ikke STOR sjangs. Det er en LITEN sjangs. PS3-spill kjøper jeg for maks 200 spenn og koster de mere venter jeg til de koster 200 eller under. Det er derfor ikke noe å skrive hjem om for min del. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ukens tilbud på komplett.no - 2495,- for 120GB Slim Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 ^^ Det tilbudet slo jeg til på med det samme. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Hvordan legger dere over video fra pc til PS3? Om en pc er tilkoblet samme kablede nettverk som PS3, vil man da kunne overføre gjennom nettverket? Endret 22. november 2009 av 2die4 Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 ja, man kan legge opp windows media player som en media server eller man kan legge inn eget serverprogram noe som kanskje er bedre da wmp har en del begrensninger på filformatene som kan overføres. Kjører selv nå en qnap 239 pro NAS box som har twonky media server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå