Steamy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Heisann! Skal nå kjøpe en ps3 til min far i bursdags gave. og JA dere leste riktig! Fattern ønsker seg av alle ting en ps3;P Skal selvfølgelig ikke nekte for det for det er en utrolig god spill maskin:) Men han tenkte jo så klart mer på blu-ray spilleren som er i den. + at han skal vel putte noen bilder og filmer inn på den. MEN! hvor får jeg tak i ps3 billigst? er vel like greit å gå for Slim? tenkte da på at det er større hardisk i den. ( har selv 60gb ) Men hvis den feite utgaven finnes til en billig penge så kjøper jeg jo den så klart! Så nå er det bare å sende meg linker er dere snille:) Trur jeg har sett den til 2500kr, men husker ikke hvor...hmm.. Takk skal dere ha! Steamy Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=132410 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Prisguiden er grei og sjekke ut: https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...N=playstation+3 Her står det priser for Playstation 3 Slim og Playstation 3 80GB altså den "feite". Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 skal du bruke den til lagring så anbefaler jeg kjøp en 2,5" harddisk til en fornuftig pris/størrelse og skift denne før du tar den i bruk og legger inn noe på den. sparer deg for mye arbeid til senere. Er en egen tråd om dette under ps3 forumet om hvordan du kan skifte harddisk selv. Lenke til kommentar
McEwan Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Coop Obs har tilbud på slim til 2795,- nå. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Coop Obs har tilbud på slim til 2795,- nå. Vil ikke anbefale å kjøpe elektronikk på OBS... min erfaring er faktisk at elkjøp og lefdal har litt mer kontroll når noe går skeis. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 PS3 slim 250 gb 2776 kr http://www.dustinhome.no/pd_5010335394.aspx Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Kjøpte min på Gamestop igår til 3399,- inklusive to spill. Syns det var en helt ok deal =) Link Edit: Dette er da 120 GB, men jeg trenger ihvertfall ikke stort mer mener jeg. Endret 1. november 2009 av SteffenMA Lenke til kommentar
odds0ck Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kjøpte min Slim 120 GB for 2690,- på Lefdal på lørdag. Merk: Denne prisen får du bare ved bestilling i nettbutikken, men hvis du vil slippe fraktkostnader, kan du velge Collect@Store som fraktmetode. Jeg gjorde dette. Helt genialt. Du får for tiden PS3 fat ned mot 2200 eller noe slikt, mener jeg å huske. Men tatt i betraktning fordelene med Slim, ville jeg ikke vurdert det. (Slim er mindre, bruker mindre strøm, bråker mindre, også var det noe med lydoverføring i bitstream som ikke fungerer med fat.) Bottom line: Kjøp Slim! Og det er forresten lite poeng i å betale mange hundrelapper ekstra for Slim 250 GB. For prisforskjellen kan du kjøpe deg en 320 GB harddisk i stedet, hvis mer plass er et poeng. Enkelt å bytte harddisken i PS3. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Kan man la ps3 slim stå oppreist som dette? Bare lurer fordi jeg synes Fat tar mindre plass når den står sånn. Og er enig med at det er bedre å bytte harddisk selv, enkelt og billig. Endret 2. november 2009 av Burny Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ja det kan man, om man kjøper en PS3 Slim stand, den har jeg enda ikke sett i noen som helst butikker eller nettbutikker jeg har vært i, med mindre du bestiller den fra utlandet, nå husker jeg ikke helt hvor, men der har jeg sett den flere steder, blant annet ebay og amazon også. Men helt ærlig synes jeg dette skulle vært medfølgende tilbehør, forkastelig og betale ekstra for en sånn liten plastkloss, sånn var det forøvrig med PS2 Slim også.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Playstation 3 Slim Console Simple Stand (Black) http://www.focalprice.com/GC043B/Playstati...tand_Black.html Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ok, bra å vite. Har tenkt å kjøpe en til ps3 til pappa/lillebror og er kjekt om den kan stå hvis vi tar den med til campingvognen. Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Man trenger ikke den standen til Slim, min står helt fint oppreist, klart den velter om du dytter på den eller er uforsiktig men hvem gjør vel det? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Man trenger ikke den standen til Slim, min står helt fint oppreist, klart den velter om du dytter på den eller er uforsiktig men hvem gjør vel det? Ja, hvem er vel uforsiktig, har barn som går på sukker i huset eller ei kjærring som elsker å tørke støv over alt? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jeg føler meg tryggere når min fat står i standen hvertfall Endret 4. november 2009 av Burny Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Skal kjøpe meg PS3 for første gang. Slim 250GB versjonen koster 300kr mer enn 120GB versjonen. Er 250GB versjonen å anbefale da eller? Forstår at det er individuelt hvor stor harddisk man trenger, men hva er det man egentlig lagrer på PS3 harddisken? Filmer og slikt? Endret 11. november 2009 av 2die4 Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Skal kjøpe meg PS3 for første gang. Slim 250GB versjonen koster 300kr mer enn 120GB versjonen. Er 250GB versjonen å anbefale da eller? Forstår at det er individuelt hvor stor harddisk man trenger, men hva er det man egentlig lagrer på PS3 harddisken? Filmer og slikt? Det høres ut som et bedre kjøp ja, så sant du ikke tenker å sette inn en ennå større HD senere da. Man lagrer vel filmer, nedlastbare spill og kanskje også deler av spill man har kjøpt på BD? Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Man lagrer vel filmer, nedlastbare spill og kanskje også deler av spill man har kjøpt på BD? Filmer som man kopierer fra pc harddisk til ps3 for å ha de lettere tilgjengelig? For filmer man har på dvd får man ikke kopiert over til PS3 hd? Hvis jeg har en nettverkskabel til Playstationen, og nettverket også er koblet til pc'ene i huset kan jeg kopiere over lettvint fra pc til Ps3? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dustin selger vel fortsatt PS3 fat edition til 2295kr. Ganske grei pris. Også ser den mer eksklusiv ut enn den matte plasten på slim edition. Også kan man legge inn linux på den gamle utgaven, hvis man liker slikt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå