Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan komme over en jente?

Gjest HeartBroken

Anbefalte innlegg

Gjest HeartBroken

hei

jeg har likt en jente en liten stund og når eg fortalte det til henne så ble vi enig om at vi bare skulle være venner.

det er sånn ca en måned siden og eg klarer fortsatt ikke å stoppe å tenke på henne, klarer fortsatt ikke å slutte å bli sjalu når eg tenker på henne med andre gutter

Noen som har noen tips til hvordan eg kan komme over denne jenten? slutte å tenke å henne, eg likte å tenke på henne før men nå ble det litt irriterende :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tid er vel det eneste som fungerer best, men ikke alltid like kult å være "nede" i mange uker. De gangene det har skjedd meg, blir jeg slapp, giddalaus og har mest lyst til å sitte hjemme, , orker svært lite, tenker mye osv. Det er ihvertfall ikke lurt, bedre å komme seg ut å være sosial, å få tankene på andre ting. Det er vanskligst i starten, så blir det bedre etterhvert. Det som kan funke er å finne seg ei ny jente, men ikke alltid like populært å bruke jenter på denne måten, men det er jo en sjanse for at det klaffer.

Ihvertfall bør du kutte kontakten med henne, selv om du sikkert savner henne og har lyst til å treffe henne, så vil det bare gjøre det værre. Iløpet av litt tid vil alt føles mye bedre. Hvor lang tid det er er avhengi av hvor mye følelser du har av henne, hva du gjør iløpet av denne tiden og hvordan du generelt takler slikt.

Kort forklart, prøv å tenk så lite på henne som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...