Gjest HeartBroken Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 hei jeg har likt en jente en liten stund og når eg fortalte det til henne så ble vi enig om at vi bare skulle være venner. det er sånn ca en måned siden og eg klarer fortsatt ikke å stoppe å tenke på henne, klarer fortsatt ikke å slutte å bli sjalu når eg tenker på henne med andre gutter Noen som har noen tips til hvordan eg kan komme over denne jenten? slutte å tenke å henne, eg likte å tenke på henne før men nå ble det litt irriterende Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det går bare over med tiden, desverre. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det tar dessverre tid Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Noe som hjelper veldig godt er å skaffe deg noe å gjøre. Tren/jobb/heng med venner/fokuser på skolen/drikk deg kanakas/start med en hobby, osv. Hold deg i aktivitet, og du vil fort se at tankene går over til andre ting enn denne jenta Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Trekk deg ut akkurat like før klimaks *badumdish!* Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Sosialiser deg så mye som mulig slik at du får minst mulig tid til å tenke på hu. Prøv også å treffe nye jenter, kanskje finner du ut at denne jenta ikke var like spesiell som du trodde. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Tid er vel det eneste som fungerer best, men ikke alltid like kult å være "nede" i mange uker. De gangene det har skjedd meg, blir jeg slapp, giddalaus og har mest lyst til å sitte hjemme, , orker svært lite, tenker mye osv. Det er ihvertfall ikke lurt, bedre å komme seg ut å være sosial, å få tankene på andre ting. Det er vanskligst i starten, så blir det bedre etterhvert. Det som kan funke er å finne seg ei ny jente, men ikke alltid like populært å bruke jenter på denne måten, men det er jo en sjanse for at det klaffer. Ihvertfall bør du kutte kontakten med henne, selv om du sikkert savner henne og har lyst til å treffe henne, så vil det bare gjøre det værre. Iløpet av litt tid vil alt føles mye bedre. Hvor lang tid det er er avhengi av hvor mye følelser du har av henne, hva du gjør iløpet av denne tiden og hvordan du generelt takler slikt. Kort forklart, prøv å tenk så lite på henne som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå