snape Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 å få montert ny bilradio? jeg har nå kjøpt ny bilradio for bilen min. siden den gamle ikke har AUX utgang. og nå skal jeg slippe å brenne cder. men lurte på om hvor mye det kommer til å koste meg? noen som har erfaring med slikt. jeg holder til i Oslo. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Siden du alt har kjøpt enheten er det gratis Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hehe festlig. Litt feil formulering av ord eller? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nei, ikke feilfomulert, er bare tanken på at alle burdte klare litt DIY og være litt handyman ... Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Åja da var det jeg som tenkte feil nå hehe Enig den, prøver å gjøre ting selv jeg også. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) er vel litt mer pes på nye biler? I sierraene mine må jeg ofte lodde min egen kobling. Er ikke alle som har interesse eller kunnskap til å gjøre det og liker å sette det bort. Det må vi respektere. Tror du skal slippe unna med en 100 lapp eller to hvis det er plug and play. Tenker da på at det kan være forskjellige kontakter på antenne, signal osv, er det forsterker i bilen fra før. Har en fetter som er riiimlig teknisk kyndig på elektronikk og han plundra leeeenge for å få en råtten spiller til å funke i båten i sommer. Det var ingen wiring diagram og ikke standard kontakt. Nyere biler kan vel være litt verre å montere i også. det beste du kan gjøre er å ringe 2-3 sjapper å si hva slags spiller du har kjøpt og hvilken bil du har. Da burde de vite om det er noe mer som må gjøres enn å skru ut org. spilleren og bytte over kablene. Endret 29. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå