fcuk_IT Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Hva foretrekker dere, med, eller uten lykt? Nikon D5000 + 24-70mm f/2-8 AF-S Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Hva foretrekker dere, med, eller uten lykt? For min del er det ingen tvil, bildet uten lykta blir helt uinteressant, mens det er noe dragende, nesten en S i veien rundt lykta, og som leder fint inn i bildet. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Syntes det ble bedre uten lykt, ble ikke så rotete. Åssen har du redigert bildet egentlig? Ser veldig redigert ut Endret 3. november 2009 av aR_ Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Med lykt er min dom. Lykten og veien bringer noe ekstra til bildet. Himmelen din er dessverre kraftig overeksponert noe som skjærer i øynene, utover det er det en fint bilde. Lenke til kommentar
Caroline- Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Syntes også bildet med lykten var fineste. Ble litt mer "liv" i bildet, etter min mening. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 4. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Med lykt er min dom. Lykten og veien bringer noe ekstra til bildet.Himmelen din er dessverre kraftig overeksponert noe som skjærer i øynene, utover det er det en fint bilde. Hmm, når du først nevner utbrent himmel, så klarer jeg ikke å se bort i fra den. Den er dog ikke så fullstendig utbrent i orginalversjonen, som ikke er behandlet for "orton effekten" (som er et svar til et tidligere spm). Velger å se på den som et nødvendig onde i dette tilfellet. Endret 4. november 2009 av fcuk_IT Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Sant det, et nødvendig onde er jeg enig i. En mulighet vil kanskje være å låne litt himmel fra en annen plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå